Volgens mij heeft Paul 100% op Menno gestemd, waaruit je zou kunnen afleiden dat Menno zeker niet de Mol is...
Nadja vind ik ook raar/dom doen of ze wil dat iedereen denkt dat ze de mol is... Hmmm... Over herhalingen, je kan op de site van de mol ook de afleveringen bekijken, via internet dus elk moment van de dag...
Ik denk dat Nadja de Mol is, ze verprutste het spel en was op het zelfde punt fout gelopen als haar voorgangster. Ze gaf ook als enige haar mollenboek af zonder te sputteren. Maar ja van de week zal ik het wel weer anders denken
Ik denk dat Renate de Mol is, iedereen verwacht van haar volgens mij dat ze z'n domme doos is. Ze heeft ook steeds z'n hele grote zwarte bril op (mol ogen). Soms geven ze tips.
Ja, maar je moet maar eens goed kijken naar de bril van Renate, het is echt z'n mollen ogen bril. En het is al een eerder gedaan bij een vorige mol seizoen. Toen had iemand een paar dagen gewoon een t'shirt aan met MOL daarop en niemand die het doorhad (ik ook niet hoor)
Eva zou het ook wel eens kunnen zijn. Zij is erg onopvallend en misschien juist daarom wel de MOL.....
En Renate heeft ook een hele grote fout begaan met de namen van de stations, gelijk bij het eerste station had ze het al fout! Ze zei ik heb het precies zo opgeschreven zoals het er stond, nou mooi dat er iets heeeeel anders had moeten staan! Oh ik lees net dat dit al ergens stond, wat ik net had geschreven, maar dat komt omdat het bij ons pas op maandag wordt uitgezonden, daarom lees ik het pas later, hihi! En Paul ligt er nog niet uit toch?!?
Ik ben er morgen niet om jullie te helpen herinneren, dus doe ik het nu vast! Morgen is de volgende uitzending van Wie is de MOL! Dus zet je video aan of sluit ramen en deuren, zet je telefoon uit en blijf voor de buis zitten! Veel plezier enne...niet alles verraden hier, want ik kan vrijdagmiddag pas kijken Liefs, Maartje