Ja, maar vind ik toch anders, wil lekker onderuitgezakt kijken hihi, op de bank! Dus zit te zeuren om niets eigenlijk!
Nou ik zat te denken .. Die Renate heb je dus nog niet een keer gezien dat ze een groen scherm kreeg om te blijven. Iedere keer is het rode scherm eerst. Of vergis ik me nu?
Volgens mij heb je gelijk. Er is wel iets mysterieus met haar, ze hoeft ook nooit uit te leggen wie zij heeft gekozen, toch?
Maar toch.. vind ik het te duidelijk vanaf aflevering 1. Bij de vorige edities was het nooit zo duidelijk.
Nee das ook weer zo. Die Nadja vind ik te overdreven Mol .. zo makkelijk zal het toch helemaal niet zijn ?
Nadja is meer dom in mijn ogen. Het is te overduidelijk. Op de een of andere manier kom ik steeds weer terug bij Paul. Maar goed, voorgaande jaren had ik het ook altijd fout. Maar misschien was dat hele gedoe van vorige week wel gebeurd met als doel iedereen op een dwaalspoor te zetten.
Wat het vreemde is hij heeft geen 1 keer geboden... Als je de MOL was doe je dat toch juist wel of toch niet Vond het weer erg spannend. Ben dit keer niet echt wijzer geworden.
De MOL hoefde ook helemaal niet te bieden, want ze waren zelf gek genoeg! Ik denk overigens niet dat het Dick is. Ik hou het nog steeds op Eva. Ik het is puur gevoelsmatig. Mijn top drie zou er als volgt uit zien: 1 EVA 2 Inge 3 Renate Wat is het toch een heerlijk programma!
Mmm..als ik de afl. die ik gezien heb naast elkaar zet en de gegevens die jullie vertellen..houd ik het op Renate. Met name van die mollenbril was mij ook opgevallen. Had trouwens de vorige keren nooit gelijk kwebbel
Miloux, ik ben het helemaal met je eens. Ik blijf voor Dick gaan. En btw... op zich kunnen we wel zeggen dat hij helemaal niet heeft geboden, maar voor het zelfde geld heeft hij dat wel gedaan en hebben wij het gewoon niet gezien. Ik kan me voorstellen dat een MOL het openingsbod doet. En dat hebben we niemand zien doen, dus... Kijk, ze laten toch altijd precies zien wat genoeg is. Genoeg om mensen af en toe een hint te geven en te weinig om echt te kunnen achterhalen wie het is. Maar dat maakt het net zo spannend!
Ik twijfel tussen Renate en Dick. Dick kan heel principieel doen (en misschien is ie dat echt wel) maar hij vertelde ook dat hij wist dat toen en eenmaal een bod was gedaan, de hele pot leeg zou gaan. Dus hij hoefde ook helemaal niet te bieden. Misschien heeft ie het eerste bod gedaan maar het kan ook best zijn dat er altijd wel iemand is die denk: dan begin ik wel...
Hmm ... ik hou het op renate hoor .. Maar ook ik zit er al die jaren al naast. Mijn top 3 . Renate Nadja Dick Maar ook Inge is verdacht Hahah .. heb ze nu geloof ik bijna allemaal opgeschreven ..
Elke week krijg je een muziekale aanwijzing op een radio programma. En die gene die eruit gaat is er dan ook en die kan meer vertellen over de MOL.. dacht dat dat het op een vrijdag is? Luister iemand hier naar? Ik helaas niet omdat ik dan werk.