Nog steeds geen flauw idee, maar .... zou Paul het niet kunnen zijn? Omdat hij natuurlijk een rood scherm heeft gehad, is hij door niemand meer verdacht. Maar het zou toch kunnen dat dit de bedoeling was van het programma, iedereen op een dwaalspoor brengen? Paul had ook Alex als nummer 1 verdachte en Alex ging eruit, dan zou hij toch ook heel wat vragen dus fout hebben? Zo zat ik te denken vanavond , maar aan de andere kant als je Paul soms hoort, lijkt hij ook wel erg bezig te zijn met het spel. Pfffffffffff, het valt niet mee!
Ik dacht aan hetzelfde. Als Paul helemaal voor alex was gegaan,is het wel erg verdacht. Ik raak helemaal in de war!
Ja, daar zit ook wat in dat Paul het is. Hij heeft ook als eerste aangegeven om een hint te kopen voor 500 euro, daarna zei Alex het pas. Als ik goed opgelet heb tenminste want mijn meissie was wakker tijdens "De Mol"
ik zit te twijfelen tussen nadja en paul.... Die nadja voert geen ene moer uit en idd wat jullie al zeggen he die paul...hoewel inge gisteravond ook een beetje weird deed met het maken van de groepjes.
Ik denk Eva.. Nadja legt het er zo dik bovenop, dat ik teleurgesteld zou zijn als zij de Mol zou zijn. (Vond ik trouwens met Yvon Jaspers ook, die vond ik een te overduidelijke Mol toen.) Wat ik echt jammer vind is dat je bij de test altijd kunt zien wie een rood scherm gaat krijgen: degene die of helemaal geen naam noemt, of 3 namen, zoals Alex gisteren.
Ik vond Yvon Jaspers ook geen goede MOL. Ik had haar al heel snel door. En inderdaad, ik zei gisteren ook al tegen mijn man Alex gaat eruit want die heeft geen duidelijke MOL genoemd.
Ik denk nog steeds aan Nadja. Het ligt er wel dik boven op maar bij yvonne jaspers was dat ook en daar van dacht ik ook dat ze de mol was en dat was zo. Renate vind ik echt heel iritant en respectloos hoe ze te keer ging tegen dick op dat vlot echt niet om uit te staan die vrouw. Doei Teddy.
Ik hou het op Eva. Ze is met Nadja op het vlot gegaan omdat ze dan zeker wist dat ze niks hoefde te doen om geen geld binnen te halen. Nadja verkloot namelijk toch alles! Wat een mafkees is dat zeg! Dik is het niet, want die kan niet liegen. Inge is teveel met het spel bezig. Paul zou geniaal zijn, aangezien ze dat echt niet aan zien komen. Maar ik zie hem weinig gekke dingen uithalen. Nee, het is Eva! Ik weet het zeker......denk ik