Jawel, het is weer zover! Vanavond 20.30 uur NED 3: Wie is de MOL?!?!?! Kijken allemaal! Grts, Maartje
Ik ga ook nog steeds voor Renate hoor, ook haar vind ik super irritant namelijk of ze is van zichzelf zo, dat zou dan wel heel erg zijn! Nadja trouwens ook idd, dus 1 van de twee is gewoon super irritant van zichzelf!
Goh, Dick eruit.... en ik ging juist even twijfelen aan hem, omdat ik hem als enige niet bij de lift heb zien staan. Maar als hij eruit is, dan blijf ik nog maar even bij Paul.
Ik blijf bij mijn eerste gedachten: Eva is de MOL! Zo niet dan zal het wel Renate of Nadja zijn, maar als dat zo is, vind ik het niet leuk. Ze doen zo dom! Liefs, Maartje
Ik blijf nog steeds bij renate. Bij de liften zag je ergens een waskar staan of iets dergelijks en daar stak een rode doek uit. Vorige afl hield renate verschillende keren zo'n doekje vast. Voor mij weer een mollen-aanwijzing. Dat dick op haar stemde is vast misleiding kwebbel
Oh nee hè... ieder jaar heb ik dat weer... Mijn mol is eruit! Dan ga ik nu toch maar overschakelen naar Inge denk ik... Nadja kan het volgens mij sowieso niet zijn Inge (dacht ik) maakte duidelijk twee fouten in haar vragenronde en zag Nadja als Mol. Dat kan dus sowieso niet. Of redeneer ik nu weer vreemd?!? Groetjes, Josien
Ja, dat zou heel goed kunnen. Ik heb Nadja nog nooit verdacht. Ik vind haar te onnozel en ze heeft ooit gezegd dat ze graag de aandacht op haar wil vestigen, zodat zij ongestoord kan kijken wie de echte mol is. Hebben jullie nog mollestreken vanavond gezien? Omdat ik nogal gefocused ben op Paul, vond ik het zeer verdacht van hem bij het ene spel waarbij ze op de goede volgorde moesten staan dat hij direct begon over de top 3 lijstjes die ze de dag ervoor hadden moeten maken. Achteraf had het daar niks mee te maken. Wilde hij ze op een dwaalspoor brengen?
Ik heb het helaas niet gezien deze aflevering. Kijk vanavond wel via mijn notebook. Jammer dat Dick er uit is.
Bij Nadja ligt het er gewoon te dik boven op dat ze wel de mol zou willen zijn, maar ze is het volgens mij niet, ik zet in op Eva.
Ik denk Inge. Renate kan het niet zijn denk ik. Dick stemde op haar en die moest eruit dus.... Renate kan dan toch niet de mol zijn?
Weetje wat me ook opvalt. Nadja heeft iedere keer dat Shirt aan I love NY. Mss is dat ook een aanwijzing? Ik vind haar zo stil... echt duidelijke dingen doet ze niet. Maar ik blijf bij Renate, al ga ik toch twijfelen Er zijn er ook 2 uitgekomen bij Inge met die lift. Ik weet ut allemaal niet meer hoor. Want ook Paul is weer terug natuurlijk een paar afleveringen gelee .. en dat vind ik dan ook wel weer opvallend. Pff ...
Dat iemand terug komt zegt niets Gijs Staverman kwam 2 jaar geleden ook terug en die was ook de mol niet.