Morgenavond is het weer zo ver om 20.30 uur op Ned 1. Ik zit er dan helemaal weer klaar voor. Leuk om weer mee te gaan raden wie de mol is. Wie denken jullie dat de mol is?
het komt donderdag nog geen idee wie de mol is hoop wel dat het leuker is dan de laatste paar jaar valt me steeds een beetje tegen.
Eindelijk weer! Kijk er altijd zo naar uit! Ik weet nooit wie de mol is. Degene die ik verdenk ligt er altijd in aflevering 2 al uit. Zelfs in de finale gok ik nog op de verkeerde
Ploink meteen maar gestemd, zit er toch altijd naast zelfs al zijn er nog maar 3 potentiele mollen haha. Waarom Kees Tol? Waarom niet? voorgevoel Heb er weer zin in!!
Ik kijk er al maanden naar uit! Vind het zo'n geweldig programma. Stemmen doe ik nog niet, wil eerst de eerste aflevering even afwachten. Maar voor mij valt sowieso Janine Abbring al af ivm haar ongeluk.
Joepie, we gaan weer kijken. Alleen krijgt het programma steeds meer BN'ers die ik van naam helemaal niet ken haha. Ook wat lastig stemmen dus.
LEUKKKKK!!!!!!! ook ik ben zekers weer van de partij.... alweer een jaar!! geleden dat ik ook in zo'n topic mee schreef.... Heeeeeeeeeeeeel veel plezier meiden!! enne wie de mol is? dat gok ik vanaf morgen ok?
Eindelijk begint het weer!!! Vind er veel bekenden inzitten dit jaar, leuk! Ken alleen Caroline niet.. Ik doe als schot voor de boeg Pauline Cornelissen. Die kan zo oelewapperig doen, terwijl ze dat niet is.. ideale pokerface.. Morgen -na aflevering 1- vul ik de poll pas in
Yes, ik ben ook alweer aan het aftellen naar morgen! Ik zit er altijd naast, maar doe nu als eerste gok Tim Haars. Volgens mij kan die mollen als geen ander...