het was het laatste shot voor de reclame volgens mij. Wij hebben het fragment 4 x teruggespoeld om te kijken wat voor kleren die persoon droeg.....
Ja zag het. Nou ja Tim blijft mijn mol. Ik vind het een naar mannetje om te zien. Zo en nu lekker rustig mollendromen.
Het viel me op dat Kees ook geen rugzak mee had bij de test? Molletje? En Tim komt echt nog wel terug. Hij moet wrs nu een opdracht gaan doen.
Ik denk dat hij toch stiekem een koker had gepakt en daarmee een soort opdracht kreeg waar deze zogenaamde stemming onderdeel van was.
Ooh wat is er allemaal gebeurd! Heb het gister niet meer kunnen zien, dus straks maar eens even de opname kijken! Nu weet ik waar ik op moet letten haha!
Spannend zeg! Is mij helemaal niet opgevallen van dat laatste shot....? En idd Tim komt wel terug denk ik..... Ik blijf bij Paulien!
Net even gekeken en wat blijft het vaag!! De manier waarop Tim 'weggaat' is idd vaag. Normaal mogen ze even afscheid nemen en krijg je ALTIJD een rood scherm. Het hele doen en laten van zowel Ard als Tim is vaag.. Mijn Mol blijft nog steeds Daniel, ookal is hij deze aflevering niet echt overduidelijk in actie geweest. Viel me wel op dat Kees zei datbie n beest zag, terwijl er vervolgens een shot te zien was dat er en giraffe achter de bomen stond. Maar iedereen zat zo de andere kant op te kijken door wat Kees zei. Tim molt te opvallend en bewust. Het pakken van die staaf bijv. Dat is alleen maar om reacties uit te lokken en zichzelf verdacht te maken.
heel apart gisteren het einde...... trouwens ik vind die Tania zoooooooooooooooo irritant! hoop telkens dat zij weg moet.... Vind zowiezo deze groep niet echt leuk...
ik ga voor paulien die valt het minste op perfect als mol dus tim komt wel terug geen rood scherm dan ben je nog niet uit het spel. zal wel te maken hebben met een opdracht volgende week ofzo.
Ik volg het ook weer. Elk jaar zit ik er ver naast. Nu ver denk ik Daniel. Hij heeft wel wat gemold, door te zeggen dat Zarayda (dacht ik) niet hoefde te springen als ze niet durfde. Niet springen is geen jokers en geen geld. Heel gunstig dus eigenlijk. Maar eerlijk gezegd vlak ik Tim ook niet uit. Wat hij doet is overduidelijk mollen, maar dat kan ook zijn tactiek zijn geweest. Wellicht 'moest' hij weg om de verdenking weg te halen om later terug te komen met minder duidelijke molacties.
Wat deze week echt begon op te vallen, waren de typefouten in het programma. In aflevering 1 lazen we Daniël Bossevain in de leader, daar ontbrak de i. In aflevering 2 werd Moroca als Maroca gespeld, een a en nu deze week stond er pontificaal kadidaten in beeld bij de springopdracht. I A N. Daar staat al bijna Tania. Maar het zou ook net zo goed een poging tot het spellen van het woord dyslexie kunnen zijn. Dit is een stukje van de recensiekoning van deze week. Het zou me niet verbazen als Tania het is, maar ik vind haar zooooo irritant dat ik hoop dat ze het niet is ;o)
Volgens mij zijn er wel meer mensen met de letters I, A, N in de naam. dANIel, pAulIeN,tANIa, cArolIeN ??? Is misschien wel een hint, maar denk niet Tania eigenlijk