Ik denk dat tania de mol is. Tim niet, ligt er te dik bovenop. En als tania bovenop tim zit maar er niet uit gaat is zij dus de mol want die gaat er nooit uit!
En zelfs als de verkeerde letters een naam spellen hoeft het niet op de mol te slaan. Het zou ook nog op de winnaar kunnen slaan.
Caroline zit ook op Tim. Die zag je nog balen dat Tim eruit zou zijn. Dus dat Tania dan de Mol zou zijn, klopt niet. Daarnaast is het dan ook wel erg makkelijk te raden als Tania alleen maar duidelijk verteld dat ze op Tim zit en ze dat ook zo uitzenden. Dan zou iedereen nu al weten wie de Mol is.. Misschien zit ze helemaal niet op Tim, maar zegt ze dat zo overtuigend omdat dan anderen dat dan ook gaan denken.. Als ze echt alles op Tim had gezet, had ze er uit gelegen.
Ja maar caroline had jokers en tania niet toch?? En naar de andere was zij toch juist onduidelijk over op wie zij zat? Je kunt er natuurlijk niet uitliggen als je de mol bent haha.. Anyway dit is gewoon mijn gevoel/denkwijze en die liet mij vorig jaar niet in de steek! Niet dat dat wat wil zeggen nu haha!!
Dacht dat Tania ook 2 jokers had Weet het niet zeker hoor! Ze heeft tegen een paar mensen gezegd dat ze op Tim zit. Hoe dan ook ben ik zeer benieuwd wat er vanavond weer gebeurd en of Tim er dan ook échtuit ligt.
Het gaat mij wel opvallen dat bijna alle tweets van de mol met de letter O beginnen. Maar ik zou niet weten welke hint ik hier in moet zien.
Nee hoeft toch niet perse?...tenminste weet jij precies wat Tania heeft gestemd? Misschien is zij wel de mol..
Ik snapte niet helemaal waarom Carolien zo voorover gebogen in die stoel zat en zei: ik heb fundamentele fouten gemaakt?? Iemand een idee? Dit einde heeft nog een staartje spannend!
Joh wat een spannende rare executie hoor!! Ik weet het niet meer hoor.. wat vaag dat iedereen erin blijft. Go Daniel! Mijn molletje 'nu begint het spel voor mij pas echt'
Ik vind die tim zo'n griezel. Zou hem niet graag tegenkomen 's avonds. Die ogen... hij is echt de mol
Maar pauljne is altijd een beetje raar.. dat zou wel erg opvallend zijn niet.. Ik blijf erbij dat het iemand is die niet opvallend molt.