Ik denk niet dat dat kan. Tim was afhankelijk van de anderen om bevrijd te worden uit zijn "hok". Als ze dat niet zouden doen, zou de mol dus uit het spel zijn.... Mijn gevoel zegt Zarayda. Die is overal bang voor, opende binnen no time het hok van Tim, wilde perse de kokers openen....
Maar wat ik ook gek vond.....nu net die gekke stemronde....hoe kan het programma zelf dat in de hand houden als anderen beslissen over je lot? Dus ergens heeft iemand zitten mollen bij het kiezen vannde kaarten. Mij is niks opgevallen jullie?
Oh dan hadden ze wel weer wat anders gekozen of Tim had wat gezegd zodat ze hem vrij lieten. iedereen is blij als ze doorgaan en hij blijft stoicijns zitten. Brrrr
Zarayda molde idd deze keer heel opvallend. En Kees, moeilijke woorden roepen vlakbij een waterval........ en meteen de kaart uit handen van Paulien grissen.
Zag dat niet echt als mollen eigenlijk..... Dat hok openmaken deed ze zonder na te denken volgens mij.... En die kokers wilde iedereen toch openmaken..... Moeilijk hoor.....ik dacht altid dat het Paulien was omdat ze zo rustig is iedere keer en nooit echt onder de indruk. Maar begin langzaam te denken dat ze gewoon zo is?
Stom programma eigenlijk he.... Hele donderdag kijk je uit naar 20.30 en om 21.30 denk je: ja, nu weet ik nog niks!
In dit spel denkt iedereen volgens mij wel 10x na voordat hij/zij iets spontaan doet. Over alles wordt nagedacht. Paulien is volgens mij idd zo. Heb ze een keer bij DWDD gezien, was ze ook heel kalm en weinig onder de indruk.
Art weet wie de mol.is natuurlijk. Gewoon vooraf afgesproken links of rechts de groene kaart te dien. En stel dat de mol was overgebleven en scherm moest zien, kon Art gewoon groen maken. Vond het geen echte executie zo..
Ja oke...... Stom dit he vond het ook maar vreemd... @nbonni maar juist de dingen doe niet opvallen en die je niet direct ziet zijn altijd de hints geweest achteraf niet? Op het eind zie je weer dingen waarvan je denkt.....ja hoor en dat zag ik niet? De vorige serie dan met die graffiti die je overal zag tijdens een opdracht....duidelijke aanwijzigingen zou je denken maar toch zag je net niet.
Hahahah ja zo is het ook gemaakt Iedereen heeft andere theorieën en dingen waarvan ze overtuigd zijn....en niemand weet eigenlijk iets hahah
Het enige wat mij opviel was toen ze Carolien uit het hok haalde met het spotten van de big five, ze namen haar sleutel aan en vertelde tegen haar: we hebben jouw sleutel nog niet. Waarop zij antwoordde: dat weet ik??