Wie is de mol

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door tamtam78, 2 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Wie is de mol?

1. Janine Abbring

2. Paulien Cornelisse

3. Kees Tol

4. Zarayda Groenhart

5. Joep van Deudekom

6. Tim Haars

7. Daniël Boissevain

8. Carolien Borgers

9. Ewout Genemans

10. Tania Kross

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Oh ja:$......dat ga ik terugkijkem:D

2. lea

lea Fanatiek lid

ja dat viel me ook op, ze zei het niet opvallend, meer op een versprekende manier;);)

3. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Dat viel mij idd ook op! Verder blijft het voor mij echt 1 groot raadsel :D

4. Mango26

Mango26 Fanatiek lid

10 aug 2010
    4.220
    62
    48
    around the corner
    Ik vond trouwens dat dat shirt van Paulien ook vaak erg pontificaal in beeld kwam...
    The moth stond erop met een afbeelding...
    Even googlen levert op dat het een non profit organisatie van verhalenvertellers is, maar een moth is natuurlijk ook een mot, nachtvlinder, leeft in het donker... net als de mol... ;)

Ik vond het wel een leuke aflevering, maar kreeg niet echt veel meer duidelijkheid... :p

Dat van Carolien had ik ook gehoord, maar volgens mij wisten zij toch van wie ze de sleutel hadden, dus misschien ook wie hun sleutel had?

5. Ann87

Ann87 Bekend lid

12 aug 2012
    712
    0
    16
    Dat shirt van Paulien viel mij tijdens de vorige aflevering ook al op. Zou dat echt een hint zijn? Hoewel ik Paulien zeker niet als mol verdenk...

Ik ben toch nog een beetje voor Tim, maar ook bij Kees heb ik mijn mol-vermoedens...

6. Mango26

Mango26 Fanatiek lid

10 aug 2010
    4.220
    62
    48
    around the corner
    Vorige aflevering viel het mij ook op ja, maar toen was het een of andere vreemde vogel, die kon ik niet thuisbrengen... :p
    Maar paulien blijft voor mij nog steeds de mol, zou niet weten nu wie anders, ja, misschien tania... ;)

7. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Ik neem aan dat ze wisten hoe het spel in elkaar zat en ook dat ze dan weten dat je zonder sleutel niet vrijkomt.
    I'm confused.. mijn mol Daniel haalde veel centjes binnen.. ik dacht dat hij zou weten dat die centen in een volgende opdracht weer weg zouden genomen worden. Maar niet dus..!
    Zijn idee over fotopapier zou een mol ook niet mee komen. Of juist wel, omdat hij weet wat er gaat komen.

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja het is zoeken hè meiden....ik vindt ook niet zoveel mollen streken...pfffff.

9. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.866
    5.139
    113
    Home
    ik moest wel even lachen toen daniel fucked verstond bij het woord wat hij kreeg van zarayda
    verder blijf ik bij paulien viel niet zo op perfect als mol dus.
    verder komt the big 5 wel iedere keer terug misschien iets van een hint wat daar in zit

10. Kuukske

Kuukske Bekend lid

26 nov 2012
    661
    10
    18
    Ik vond het echt een leuke aflevering met een spannend eind!! Zarayda verdenk ik helemaal niet. Paulien is idd heel onopvallend. Annemarie Jung hield zich het vorige seizoen ook zo op de achtergrond. Iedereen socializede met elkaar behalve zij. Zij wilde geen vragen beantwoorden als: ben jij de mol? de anderen wel. Dus Paulien zou het ook wel eens kunnen zijn..

Maar Tim...zagen jullie hoe hij naar Art keek toen Art zei: Je bent gered, alweer. Tim zei toen: Ongelooflijk... en dan die blik!!! Heel evil sneaky onderonsje met Art leek wel.

11. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
  12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Jaaaa die blik van Tim idd........!!
    Maar hij is te opvallend als mol denk ik...

13. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    De executie stelde juist weinig voor. Ze konden immers niemand wegsturen alleen besluiten met een rode kaart dat diegene zijn scherm te zien zou krijgen. Het scherm van de mol is altijd groen, deze zat er dus rustig bij. Voor mij is Tim als mol afgevallen. Bij alle seizoenen waar kandidaten terug gekocht konden worden is nooit de mol geweest. Onmogelijk ook hè.

14. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Manlief had iets gehoord over dat Daniel de mol zou zijn omdat hij elke keer degene die eruit moest op zn schouder zou slaan ofzo... Heb er niet opgelet eigenlijk, maar schijnt in Belgie ook zo gegaan te zijn ofzo? Heb alleen nog nooit gehoord van widm in belgie?

15. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Ik ben een beetje van Tim af, vindt Daniel steeds meer mollengedrag te vertonen. Had gisteren een briljante theorie, maar ben het nu weer kwijt hahahahahaha :D

16. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.696
    2.511
    113
    Ja klopt, niets is wat het lijkt.........
    Vaak zitten molacties ook in hele kleine dingen, die ik altijd over het hoofd zie :D

17. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Zwaar irritant hè bonnie hahahaah

18. Alf

Alf Niet meer actief

Best gaaf als je de serie mag ontwerpen, opdrachten en hints bedenken..

19. kinderwens88

kinderwens88 Fanatiek lid

6 aug 2011
    1.213
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja echt wel!!!!! Lijkt mij ook geweldig!!!

20. Ann87

Ann87 Bekend lid

12 aug 2012
    712
    0
    16
    Hier kwam VL gister ook mee thuis. Zijn collega dacht sterk dat Daniel de Mol zou zijn, omdat hij iedere keer een schouderklop gaf aan iemand die er later die aflevering uit zou gaan.

Daniel heeft gisteren niemand een schouderklop gegeven (ik ging er nml. op letten na dit verhaal) en ja... er is ook niemand uit...

Deel Deze Pagina