Wie is de mol

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door tamtam78, 2 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Wie is de mol?

1. Janine Abbring

2. Paulien Cornelisse

3. Kees Tol

4. Zarayda Groenhart

5. Joep van Deudekom

6. Tim Haars

7. Daniël Boissevain

8. Carolien Borgers

9. Ewout Genemans

10. Tania Kross

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Als Daniel vanavond weer een teken geeft wie eruit gaat, dan weet ik het wel :D

2. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Ik was in shock! Maar ben wel op Zarayda gaan letten en die had streken! ( geen geld in de pot bij het mollenspel)
    Maar wat ik ook zag voordat de sleutel gegoten werd, er stond net voordat ze aan de proces mee gingen doen TH op een koker ( tim haars)

Dus ja...

3. Zinaa

Zinaa Fanatiek lid

28 mei 2010
    3.719
    22
    38
    Maar tim is eruit...

Ik vind tania haar opmerking gek dat er twee mollen zouden zijn omdat zij vol op tim zat. Sowieso erg raar dat zij er nog in zit terwijl ze procent op tim heeft ingezet..

4. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Ik vind haar ogen al vanaf het begin gek als ze praat. Maar ik ken haar niet ( net als dat ik tim niet kon) dus weet niet hoe haar ogen normaal zijn.

5. Mango26

Mango26 Fanatiek lid

10 aug 2010
    4.220
    62
    48
    around the corner
    Viel het jullie niet op dat er een blok van de auto was gevallen bij de olifant??
    Dat kwam duidelijk in beeld, vervolgens geven ze gas om weer door te rijden en het blok lag er weer op... Foutje denk ik?

En ik vond dat de nadruk erg werd gelegd op tunnelvisie en een evt. 2e mol...
    Ben heel benieuwd hoe dit af gaat lopen, ik denk dat als het zo is, de mollen het niet van elkaar weten... ;)

En er was nog iets, maar daarvoor moet ik het even terugkijken, volgens mij kreeg daniel tijdens het molspel een kaartje (met mol erop dus) en hij keek niet eens, dus dat zou betekenen dat hij het al wist, mol?

Maar goed, ik blijf nog wel op Paulien, maar ben een beetje in de war... :(

6. Mystify

Mystify Bekend lid

24 mei 2011
    938
    0
    0
    Weet niet of het hier al staat, maar in aflevering 1 zie je heel snel de ogen van de kandidaten voorbij komen. Die staan, tot nu toe, in volgorde van de afvallers...
    Als laatste zie je Tania dan Kees en dan Paulien.

Of wel Paulien mol, Kees winnaar of Kees mol en Paulien winnares.

7. lea

lea Fanatiek lid

Daniel sloeg halverwege de testuitslag ook mensen op hun schouder dus ik denk dat dat gewoon bij hem zelf hoort. Mijn conclusie: iedereen kan de mol zijn haha

8. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Ja heb ik gezien, maar denk dat ze alleen gefocust waren op die olifant. En zij mochten er niet uit om dat blok te pakken. De rangers wel.

9. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    Er zijn nu wel meer mensen die ik verdenk als mol, maar blijf nog op Kees.
    Als Kees het niet is dan zou Zarayda, Paulien of Daniel het wel is kunnen zijn.
    Als Tania vol op Tim zat dan snap ik niet dat zij er niet uit is dan zou ze dus de mol moeten zijn en dat lijkt mij wel weer wat te duidelijk dat kan iedereen zich bedenken, dus dat denk ik niet.
    Kijk nu al weer uit naar volgende week.

10. lea

lea Fanatiek lid

Maar Tania zei ik zit vol op Tim. Wat ik niet helemaal begrijp, aangezien er ook vragen bij waren als: in welke auto zat de mol. Daar zaten meer mensen in dan alleen de mol. zo zou ze per ongeluk, terwijl ze op tim zat, de auto kunnen hebben gekozen waar de mol in zat. Maarja wie zegt dat zij niet de mol is.

11. lea

lea Fanatiek lid

ik vind carolien ook wel erg op de achtergrond, en zij zei van dat geld inruilen voor goud dat ze het niet moesten doen....

12. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dat vind ik ook vaag.... Maar wat je zegt; ze kan ook toevallig goed hebben gezeten met vragen waar de mol bij was (zoals de auto).

13. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik heb ook last van tunnelvisie.... Blijf op zarayda!
    Geen geld binnen gehaald, maar 1 steentje gevonden (ook nog bijna kwijt?!) en ze zorgde ervoor dat Kees werd aangewezen bij het kampvuur... Eerst op Paulien zitten en zich heeeel makkelijk laten ompraten door haar...

Wat mij ook opvalt is dat wanneer de kandidaten alleen voor de camera zitten (in het donker waarin alleen zij verlicht zijn en over hun ervaring vertellen), dat bij iedereen het gezicht goed verlicht is behalve bij zarayda.... Haar gezicht heeft telkens schaduw. Misschien ver gezocht hoor, maar dat valt mij telkens op.

14. pientje1

pientje1 Niet meer actief

Wat mij opviel: Daniel kon tijdens het mollenspel duidelijk niet verbergen dat hij de mol was doordat hij zich anders ging gedragen. Maar hij is acteur, dus kan me niet voorstellen dat hij dat echt niet kan. Nu geeft hij de indruk dat hij nooit de mol zou kunnen spelen. Voor mij is hij de mol.

15. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Pientje klopt jouw onderschrift? Je bent in dec bevallen van een dochter maar ook IVF?

16. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.696
    2.511
    113
    Lijkt me juist geen molactie, want daardoor was er meer kans op geld in de pot.zarayda kwam met Paulien als mol, Paulien heeft voor zichzelf (of als mol) belang bij de jokers, dus die moest de verdachtmaking kwijt. Door richting kees te gaan was ze er vanaf en in plaats dat Kees Paulien verdacht maakte , maakte hij Zarayda verdacht, wetende dat Paulien naar hem of Zarayda zou wijzen en Zarayda naar Kees, maakte het niet meer uit wat Paulien koos. Het geld zou nooit in de pot komen.

Van Tania was het opvallend dat het niet kon dat zij er niet uit ging omdat ze alles op Tim had gezet. Dat zou ook kunnen als ze de mol is.

Maar goed, ik twijfel, nog steeds over Daniel en nu ook over Kees. Carolien is voor mij ook nog niet afgeschreven.

17. mmmmmm

mmmmmm Actief lid

5 feb 2011
    126
    0
    16
    NULL
    NULL
    IK ben sinds het begin overtuigd van de 'afvallerstheorie'. Dat zou betekenen dat ofwel Tania, ofwel Paulien ofwel Kees de mol is.
    Ik zit nu nog in de Kees tunnel...:(
    Volgende afvaller is Zarayda!

18. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH

Waar kan je dat zien ?

19. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.696
    2.511
    113
    Wat is de afvallerstheorie?

20. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ik blijft nog op Tania. Ze heeft deze aflevering wel veel geld binnengehaald, maar volgende week lijkt dat ineens allemaal weg te zijn. Dus dan kan ze nu wel makkelijk cashen.

Deel Deze Pagina