Jaa heb er ook weer zin in ^^ Ik stem ook na de aflevering vanavond, maar zit er toch altijd naast xD
Ik ga het dit keer ook eens helemaal proberen te volgen. Maar degene die haar rug gebroken heeft valt voor mij al af. Denk niet dat die het is (al weet ik verder de ins and outs niet van haar ongeluk).
Ze zenden op radio2 al de hele dag promotie spotjes uit. De stem zegt: 'Het dertiende seizoen in 2013' Jeanine.. ongeluk.. Zou dat kunnen? De Mol uit het spel en toch de mol zijn??
Jaaaa, het begint weer, heb er weer zin in Vorig jaar zat ik er helemaal naast ik zit straks weer aan de buis gekluisterd. Vul daarna de poll in
Eerste ingeving toen ik het lijstje zag gisteren was Paulien en daar heb ik dan ook op gestemd. Ben benieuwd, ik zit er klaar voor
Ik ken alleen Paulien en Zaraya (?). Verder vind ik Paulien echt sympathiek, heb ze nog niet veel bezig gezien hoor maar wel leuk. Kan vanavond helaas niet kijken dus ik wacht op uitzending gemist
Joep, tim, daniel, kees en paulien ken ik wel. Zo op het eerste gezicht denk ik aan daniel als mol, maar dat is een gevoel.
zarayda ook stond ook een molletje met myessoet en dan de ring van zarayda en 82. weet alleen niet wat het betekent