Oh wacht haha ik zie 2x 2012 staan en dacht zou ze gelijk doorgaan, maar meestal moet je een jaar wachten. nee klopt idd helemaal, sorry
Daniel is echt de mol niet. wie gaat er nou als mol zijnde zeggen dat die puzzel niet klopt en hem vervolgens goed maken zodat de tijd stopt en er geld in de pot komt. als mol zou je dan lekker je mond houden en het allemaal wel goed vinden.
Poeh, ik zit al vanaf het begin op tim en kees... Maar nu is tim eruit. Toch kees, al begin ik zarayda ook ateeds verdachter te vinden! Wat een mindf*ck dit spel
Kees is nog steeds mijn mol. Vorige week vond ik het heel duidelijk. Hij was de enige die met Tim wilde onderhandelen om hem uit de kooi te halen (hij kreeg door Zarayda de kans niet). Hij had natuurlijk mooi kunnen doen alsof hij geld voor de pot verdiende door kokers te krijgen, maar als mol weet hij natuurlijk dat ze leeg zijn.
Die kokers zijn volgens mij niet leeg. Daniël bedacht dat het foto papier was en als je in de leader kijkt zie je inderdaad een voorstukje met foto's in een waterbad in een doka.. Slim opgemerkt van hem, en daarom voor mij niét de mol..
Ik denk Zarayda Kan makkelijk faken dat ze iets niet kan... Bij die laatste aflevering met het zoeken naar die klompjes.. Heeft ze heel goed gespeeld ( denk ik)
ha ha...spuit elf dus Ach, ik heb sinds ik ziek ben ineens alle afleveringen gezien en natuurlijk ben ik er ineens helemaal in verdiept.
Nee hoor, want ik weet niet of het hier genoemd is. Maar ik had het al elders gelezen. + dat ze het met het woordopdracht over vacht had.
O ok. Maar dan is het misschien wel iets te doorzichtig...iemand die de mol heet ook de mol laten zijn.