De afvallers theorie. Elke serie zitten er hints verborgen die naar de mol wijzen. In aflevering 1 zag je direct na het intro van art de ogen van de kandidaten in een balkje in een bepaalde volgorde voorbij komen. Tot nu toe komt die volgorde overeen met de afvaller elke aflevering. Als laatste drie zie je eerst Tania, Kees en Paulien. Tania volgt direct op de laatste afvaller, dus die is volgens deze theorie de verliezer. Blijven Kees en Paulien over als winnaar en mol.
http://community.avro.nl/resized-image.ashx/__size/550x0/__key/CommunityServer-Discussions-Components-Files/367/8637.1781_5F00_Wieisdemol13_5F00_jpg_2D00_550x0.jpg Even via Google plaatje gezocht van de afvallers theorie.
Maar dan klopt de eerste rij toch niet?? Als eerste ging Ewout eruit, toen Joep en daarna Janine?!? Ze staan dus niet op volgorde...
Volgorde klopt idd niet helemaal, maar het linkerrijtje is inmiddels wel helemaal afgevallen. Tim staat in tweede rij..nog niemand naar huis uit de derde rij..
Uit het tweede rijtje alleen Tim. Een echte volgorde zit er niet in. Lijkt me ook sterk als ze bij widm de volgorde weg gaan geven
Ik vond dat er deze aflevering maar weinig zichtbaar gemold werd. Toen Ard die puzzel aankondigde moest ik al hard lachen want puzzels met dit groepje ik dacht echt dat gaat niet goed komen met deze mensen maar goed ze hadden het sneller in elkaar dan ik dacht. Daniel was rustig vond ik deze aflevering kon geen mol actie ontdekken. Zarayda was bij de goud/metaalproef niet aan het zoeken naar een klompje,verder is ze een beetje een paniekerig mens wat mij een beetje irriteerd Paulien kan goed acteren en mensenop andere gedachte brengen,staat een beetje op de achtergrond vind ik ook welverdacht vindt. Mijn theorie in de dop en snap er niks meer van
Maar als de volgorde van het rijtje niet klopt dan zouden Kees of Tania dus ook wel de mol kunnen zijn. Ach we komen er vanzelf achter.
Oke, wie gaat er een schematje opstellen van wie welke vragen goed had en dus ook welke antwoorden..? En de pot kwijt whaaa ooh die Tania voelt zich klote.. als ze de mol was had ze m echt kwijt geraakt. Ik blijf nog steeds bij Daniel. Hij probeert weer n wit voetje te halen zodat ie niet verdacht wordt
Ik zat ook al te denken over de antwoorden van de kandidaten. Je weet alleen nooit zeker wat er geantwoord is op die laatse vraag. Die komt niet altijd in beeld en van sommigen weet je niet zeker op wie ze zaten. Tania eruit, jammer hoor het was mijn Favoriete kandidaat. Maar wie is nu toch de mol. Hoe minder er overblijven des te moeilijker wordt het vind ik.