Dat hoor ik dan weer niet. Moet je je pc harder zetten, dan hoor je het wel. Maar zarayda had van die domme vragen aan de mol.
Er zit elk jaar wel een hint in de intro dacht ik. Mn man wees me er vorige week op en vanavond toch t geluid harder gezet dan normaal hier en toen hoorde ik t ook
Ik dacht op n ander forum ook te lezen dat dat graven ook bij daniel voorkomt. Daarnaast zijn er zoveel links om je tunnelvisie te versterken .. hier die van daniel Waarom is Daniël de mol? - Alles over... Daniël - Wie is de Mol? - AVRO Community
Ik zou t ook helemaal niet erg vinden als hij ook daadwerkelijk de mol is! Vind m leuk. Leker Jolig en gezellig.
Daniel had het geld gevonden in de bus. Maar als hij het gewoon gejat heeft van tania, heeft ook niemand hem gezien. Misschien dat ie het dus teruggeeft om zo minder verdacht te worden. De mol zou het geld niet teuggeven natuurlijk..
Dan wordt er misschien bedoelt dat hij het zegt..? Afl 5 is er bij het kampvuur n shot vd sterrenhemel te zien. Hier is het sterrenbeeld kreeft te zien. Ook daniel dus..
Het klinkt ernaar. Maar in engelse liedjes hoor je ook weleens Nederlandse woorden (hoe heet dat?) Maar goed. Je hoort "graven graven graven" als Daniel in beeld is en ik hoor Daniel zijn stem er ook in.
Je bedoelt denk ik van die " mama appelsap liedjes " Maar er is niemand in beeld als t gefluistert word want je ziet dan de rode laserstralen en daarna komt meteen kees Of ik heb ook al een flinke tunnelvisie opgebouwd
Kijk nog maar een keer Je ziet Daniel de laserstralen met een spiegel wegkaatsen bij die opdracht. Je kunt niet goed zien dat hij het is, maar ik heb het net vergeleken met die opdracht en hij is het.
Ik zal t morgen even terug kijken. Ga nu mn bedje in aangezien ik weer eens hoofdpijn heb Je houd m tegoed van me!