Voor mij is het steeds meer Kees. hij wist allang dat hij was uitgeschakeld in het spel, maar liet Carolien doorspelen. Slimmerd
Dat hoeft niet persé he, door spreiden zit je sowieso vaker verkeerd, dus de Mol kan ook een vrouw zijn
Dat hij alleen op de vrouwen zat, zegt niks. Als hij gespreid heeft, of als hij te langzaam de test gemaakt heeft, kan de rest gewoon beter uit de test zijn gekomen.
Ik vind het wel verdacht dat Zarayda de kokers allemaal heeft open gemaakt. Daniel had met haar toch zijn theorie gedeeld over fotopapier? En dan maar bij iedereen aandringen op open maken steeds...
Wat jammer van Daniël zeg! Vond hem zo fanatiek leuk. Mijn mol Carolien zit er nog in. Even de hints zoeken in deze aflevering.
Hebben jullie gezien dat Caroline een t shirt aan had met de tekst THE moth dus de mot een insect die in donker leeft net als de mol toch. Is maar een gedachten of is het juist ons te misleiden
Die heeft ze al vaker aangehad en lijkt me dan zo'n duidelijke hint dat het te makkelijk is.....denk ik.
balen dat daniel eruit ligt want dat was voor mij de enige waarvan ik zeker wist dat hij de mol niet was. wat voor de mol wel goed is want hij was erg fanatiek. ik blijf nog steeds bij paulien
Daar ging mijn mol................ Ik ben nu overtuigd van Zarayda. Moet wel, die doet eigenlijk helemaal niets.
Bijna alle kandidaten hebben al verdachte shirts aangehad... zegt dus ook niets, is denk ik echt bedoeld om te misleiden.