Ik vond deze aflevering Carolien heel verdacht. Iedereen wist gelijk dat ze waren afgeschoten, wij als kijker zagen dat Carolien tijdens het laatste stuk werd afgeschoten, maar ze liep gewoon door en zei dat de opdracht geslaagd was. Ze probeerde Kees ervan te overtuigen dat groen er lag en dat blauw nog moest terwijl dit niet zo was. Zegt ze zelf: ja wist ik niet meer, maar ze wist met het spel waarin de partjes onder de kopjes zaten heel goed wie wat had. Verder zei ze: Leuk voor Daniël dat hij de vrijstelling heeft, maar ik had toch liever gezien dat Kees en Paulien em hadden gekregen.. Hoezo had je niet liever gezien dat JIJ em had?? De mol zit sowieso in de finale.. Verder zat Daniël zich te verbijten van de zenuwen tijdens de executie en zat Carolien er heel koeltjes bij. Ik ga voor Carolien.
mm iedere keer als iemand met goede argumenten komt denk ik jaha dat is de mol, haha, Ik vind carolien nooit op de voorgrond treden en volgens mij vorige keer dat ze moesten kiezen of ze zouden gaan voor de sleutel van de kluis, zei zij ook dat ze niet voor de sleutel moesten gaan, uiteindelijk hebben ze dat wel gedaan en geld verdiend.....
Oh ik twijfel zo enorm. Kees of zarayda maar ik vond Carolien Gister ook zo verdacht! Moeilijk moeilijk
Ik ga voor Paulien, meer een gevoel.... diep van binnen zal ik niet verbaasd zijn als Kees het is haha. Kijk het al vanaf het begin vh programma en tegenwoordig is toch alles zo verdacht mogelijk, dat als je op de juiste mol zit, je gewoon geluk heb
Wat volgens mij cruciale info is, wie toch dat gesprek aan de ontbijttafel op die kokertjes heeft gebracht. Ik denk de mol, ws in een poging om alle kokertjes geopend te krijgen. Dan is het niet Zarayda, want die wist dat ze allemaal open zijn geweest. Ik blijf dus op Carolien nog even
ik zit vanaf het begin af aan op Carolien, maar nu ga ik juist twijfelen. Ze is nu te duidelijk aan het mollen, of ze wordt heel erg als mol in beeld gebracht. Goede 2e is en blijft Zarayda........meestal is de kandidaat die ik het meest irritant vind de mol
Ik zit nog steeds op zarayda. Toen zarayda, Kees en Daniël aan tafel zaten (dat Kees zijn mol boekje deelde met Daniël) toen zei zarayda letterlij over het feit dat Kees zijn boekje deelde: de mol lacht in zijn vuistje en kijkt ernaar. Net voordat ze dat zei zat zarayda met haar handen in elkaar voor haar mond toe te kijken hoe Kees zijn boekje deelde! Ik zat al op zarayda, maar toen wist ik het zeker!!!
Daniël en Kees zaten toch, volgens eigen zeggen, op dezelfde mensen?? Dan zou Kees de mol kunnen zijn... Ook vind ik het frappant dat hij nog info deelt uit zijn molboekje, terwijl hij wel bedacht dat het niet handig is om alles voor de groep over te hebben en te delen... Molactie?? Iets delen wat niet helemaal juist is??
Dit vonden wij inderdaad ook heel opvallend. Wij zitten al bijna van het begin af aan op Carolien, en iedere keer zijn er weer dit soort dingen, waarmee ze dat bevestigd. Bovendien vinden we haar altijd tot op zekere hoogte gereserveerd. Ze is - zeker tijdens die tussenstukjes alleen voor de camera - nooit helemaal spontaan enthousiast ofzo. De anderen hebben dat wel.
Dit dus... Ik gok dat Kees de mol is en door het delen van zijn zelf verzonnen informatie de verdenkingen van zich af wil keren.