Hmmmm zit ook wat in! Maar ik vind Kees te fanatiek voor een mol... Hij heeft al behoorlijk wat geld binnen gehaald... (Ik heb last van tunnelvisie hoor ).
Mijn nr 1 verdachte is Paulien, alleen goede inzet als het totaal niet uitmaakt. Ik vind Zarayda teveel naief of juist fanatiek mollen. Carolien is mijn 2e verdachte maar eigenlijk is zij naar mijn idee juist de perfecte kandidaat. Kees vind ik juist fanatiek. Tot 2 afl. Geleden hadden Kees, Carolien en Daniel duidelijk het meest geld in de pot gebracht en Zarayda zo goed als niets en Paulien weinig. Omdat ik niet kan geloven dat de mol veel geld inbrengt vallen kees en carolien voor mij af. Maar niets is wat het lijkt dus misschien zit ik er wel compleet naast
Oh die had ik nog niet gehoord!! Hmmmm ze weten je wel gek te maken hoor! Hahaha. Zo'n zin weer in donderdag!!
Vanavond is het weer zover!!! Ben benieuwd wie er voor de finale er nog uit moet. Helaas is VL geen fan van het programma (ik snap het ook niet) dus morgenvroeg gelijk de herhaling kijken. Lang leve uitzendinggemist!!