Al bij de begin tune van aflevering 1 heb ik gezegd tegen me vriend dat paulien de mol is, Ben benieuwd of ik gelijk had
Heb ook altijd gedacht dat Paulien de mol was.....maar nu twijfel ik tussen haar en Kees. Kees is nu de enige van 82
Ik dacht Carolien, zei wad toch best wel bang in haar kooi? En werd als laatste eruit gehaald toch? Of zit ik er nu helemaal naast? Ik dacht mij te herinneren dat ze iets zei over de dieren geluiden en dat ze dat eng vond...
Idd.. maar Art sprak ook goed Zulu, dus hoeft het niet meteen op Paulien in dit geval te slaan. De mol is overal op voorbereid en zal wellicht samen met Art wel een snel cursus hebben gevolgd haha
Oh ja... Klopt! Hmmmm lastig zeg! En Kees zit op Carolien toch? Op wie zat Paulien eigenlijk? En zarayda? (Moet toch eens beter opletten ).
het kan idd ook als opscheppen zijn van de mol...zo van MAAR ik spreek ook zulu, gewoon gezegd om te mindfucken dus
Ja kan ook idd......ach weet je eigenlijk heb je er helemaal niks aan die hints. Straks als je alle hints ziet denk je weer......huh waarom zie ik dat niet! Ook die hint .... Tim kreeg wel een rood scherm in afl ...... Dus toen hij mocht blijven! Wat moet je daar dan mee?....ook voor Tim was krugerpark spannend. Soms wil ik nog wel eens denken dat Tim de mol is en het programma eens anders is dan normaal hahahahaha
Hahahahaha nou inderdaad!! je staat gewoon nergens meer van te kijken he haha. Wad het Carolien die zo in shock was van dat Tim naar huis moest? Iemand reageerde heel overdreven? Of was dat Paulien? Als Kees niet de mol is, mag hij van mij wel winnen! Ik vind hem echt zo leuk!
Wat me ook opviel......toen Paulien erachter kwam dat er portofoons waren en dit mededeelde aan Kees.....hij heel lauw zei " oh ja " Kees is een uitbu dier type waarvan ik een andere reactie verwachte toen. Alsof hij het al wist.....hmmmmmm