Weet iemand waarom ze zo verschrikkelijk moesten lachen in het begin, ik had niet het idee dat er iets geks werd gezegd.?!
Volgens mij ook op kees toch? Alleen zat ze nog heel erg met paulien in haar hoofd, dus misschien verdeeld en verkeerd gegokt? Dat lachen snapte ik ook niet, kon net dat stukje niet verstaan, volgens mij zei kees iets, maar ga het zo wel ff terug kijken!
Maar dan heeft ze dus toch voor kees gekozen als mol in de test en daarom ligt ze er nu uit.? Ze had volgens mij wel die vragen goed beantwoord niet?
op het eind zag je alleen Paulien en Carolien door de trein lopen. Ze wisten van elkaar dat ze beide weten dat Kees de mol is, maar Carolien zei dat Paulien zó slim is dat ze vast meer vragen goed zou beantwoorden.
Ja... Hier 2 theorieën, hihi... - paulien en carolien waren dus niet de mol, hebben allebei op kees gestemd als de mol tijdens de test, maar carolien had 1 of meerdere vragen niet goed ingevuld zodat paulien de winnaar is - kees zat op paulien, carolien op kees, paulien is de mol, dus kees is de winnaar
Niemand had alle vragen goed volgens mij, want ze kregen 500 euro voor een goed antwoord en 250 voor een fout antwoord.
Je weet dat er altijd nog een laatste aflevering komt en dat we dan pas de mol weten, en toch ben ik iedere keer weer helemaal opgefokt de een na laatste aflevering, ahahahahaha...
Dat wist ik ook niet? Want dat zou betekenen dat ze dus geen enkel antwoord goed hadden, ze kregen namelijk iedere keer 250 euro alledrie...
Heb ik niet gezien! En hij heeft ook niets gezegd. Alleen Paulien en Caroline zeiden vanalles.. en hebben jullie met dat "goudzoeken"in de rivier niet gezien dat iemand een klompje in zijn schaal had en gewoon teruggooide in de rivier? Terwijl dat klompje gewoon superduidelijk zichtbaar was. Dat was een man die dat deed. haha, voel me straks wel een loser als het toch Paulien is