Hahahah ja idd Mrsroxy oh ja hoe weet jij dat is dat verteld dan dat ze 500 euro zouden krijgen voor een goed antwoord?
Behalve Caroline, die had alleen maar briefjes van 250 euro. Dat zou natuurlijk ook een mollenactie kunnen zijn
Mrsroxy keek jij naarhetzelfde programma??!? Ze kregen 250 euro en Kees zag je gelijk als eerste lopen hoor hahaha
Nee, maar viel me op dat de antwoorden waarvan ik zeker wist dat ze goed waren 500 euro waard waren en het antwoord dat Paulien had gegokt was maar 250 euro..
Heb ik gemist dan, maar ik weet zeker dat ze ook 500 euro kregen. En Kees is dan maar héél even in beeld geweest, daarna wisselden Paulien en Carolien elkaar steeds af.. komt het ook op uitzending gemist? haha.
Ik ook! En ik heb ook nergens horen zeggen dat een goed antwoord 500 op zou leveren en een fout antwoord 250...
Msroxy heb echt het idee dat jij een andere aflevering hebt gekeken hahahahaha.... Ik kan me niet vinden in jouw'n bevindingen eigenlijk....
Toch iets beter op de details gaan letten hoor, haha... Eerst komt kees, met een aanloopshot, praten en zie je hem van de zijkant, daarna carolien, zelfde verhaal, en als laatste paulien, ook zelfde volgorde... Dus daar zit geen aanwijzing!
HUH ze hebben gewoon per gegeven antwoord allen 250,- gekregen. Er is nooit gezegd of t antwoord dan wel of niet goed is.
Dat vond ik net zo frustrerend hahahah je kwam er geen wijs uit wat nu de bedoeling was van dat spelletje
Hihi vond m sowieso erg cryptisch vanavond hoor.. En nu helemaal hyper omdat ik wil weten wie de mol is
Ik denk dat het gewoon bedoeld was om de kas te spekken, zoveel zat er nou ook weer niet in de pot...
Haha ja precies... Oei ik ben zo benieuwd naar die aanwijzingen....ga me vast weer gruwelijk ergeren omdat ik het gemist heb