Nee helemaal niet. Maar met dit soort dingen wel. Als ik ergens kwaad om kan worden is het wel dat ik van iets beschuldigd wordt wat ik niet heb gedaan.
Ik vind het zo knap dat mensen die hints zien, ik zie dat niet. Ik vond het zo vaag met die 250 euro, waarom kregen ze dat geld? Heeft misschien een van de twee maar 250 euro binnen gehaald? Ook dat weet ik niet meer haha.
Ze kregen ieder 750 euro. Ik denk dat Kees de mol is en hij is tevens peningmeester. Hij kan straks dus zeggen: tja ik ben de pot kwijt geraakt... Nou dan heeft Paulien in ieder geval nog 750 euro gewonnen
Ja dat denk ik ook. De pot is weg. Maar waarom wilde Paulien nieuwe jurken kopen??? In die trein ( ken hem) kan je echt niet met een spijkerbroek aankomen. Wist zij dat ze met de trein gingen?
Jullie hebben me overtuigd. Kees is de mol. En Cornelis Tol dat is waarschijnlijk zijn doop naam, roepnaam Kees
Je weet niet hoe ze dit gemonteerd hebben. Wie weet is er eerder al gesproken over gepaste kleding... Nog een hint die ik las. De naam van de slaapkamer van kees in het hotel is: perpetual liberty. Dit betekent zoiets als eeuwigdurende vrijheid / eeuwigdurende vrijstelling. Toepasselijk voor een mol vind ik.
Nee en dat is het beroerde als je vanaf d ebank moet toekijken. je mist gewoon heel erg veel. En de programmamakers kunnen zo monteren dat het lijtk of B de mol is terwijl A het is.
Ja, ik denk ook absoluut dat het Kees is. Ook een paar hints die Carolien in de trein kreeg wezen volgens mij naar Kees; Over de kokers: er werd gesuggereerd dat Kees die koker in de winkel al had en dus niet opeens 'vond' De hint: "Something speaks louder than words" sloeg denk ik op de opdracht bij de waterval, toen ze woorden naar de andere kandidaten moesten roepen die ze vervolgens moesten onthouden. Kees werd bij het roepen van zijn woorden 'overstemd' door een waterval. misschien ver gezocht, maar ik denk dat dat dus daarop sloeg. We zullen het zien!
Ik vind het toch altijd weer een anticlimax als de mol bekend gemaakt is.... Maar tot die tijd, zitten we op het puntje vd stoel! Ik zat op Carolien, maar helaas zij is de verliezer...
Heb dit niet van mezelf hoor, maar wisten jullie al dat als je de woorden van de volgorde van de foto's van Paulien en de cijfers die ze kreeg,als je die woorden doortelt komt er uiteindelijk uit : TOLISDEMOL>
Ik heb nog een paar oude afleveringen zitten doorspitten maar de hints naar Kees zijn best summier vergelegen met de andere. Misschien de tactiek voor volgend seizoen, degene met de minste of minst duidelijke hints is de mol....