In de intro viel mij op dat na het stukje van Tania en voor het stukje van Kees er van die vrijstellingen met daarop De Mol te zien zijn. Dit is ook de enige keer dat 'De Mol' als woord te zien is in de intro. Dit zou een hint kunnen zijn dat Kees (of Tania) de mol is. (als je bij uitzending gemist kijkt dan ongeveer bij 3 minuten)
Wie van onze de deelnemers is geboren in ' 82 Dit kwam namelijk voorbij in de uitzending, dacht wie weet is dat een hint
Geeft niks! Zie dat je nog niet zo veel berichten op je account heb staan, dus dan is t ff zoeken in t begin hoe alles werkt he?!
Ik las ergens een goeie hint. Ik denk dat Tim de mol is en waarom: in de eerste aflevering op 11.56 zegt hij letterlijk: Ik speel mijn eigen spel. Dit met als titel voor de eerste aflevering Het verlossende woord. Ik blijf nog even op Tim zitten!
@ brabbel ja klopt Soms lijkt het wel of iedereen alles zo goed bij houdt en van alles op de hoogte is. Kom net kijken Hihi. Maar heb me agenda geblokt voor morgenavond Wie weet zijn er nieuwe aanwijzingen.
Kijken jullie ook naar de tweets van de mol? Tim was als laatste in de kerk. 9 mensen keken naar hem op dat podium bij de priester. De mol twitterde: oog in oog staan straks 9 kandidaten met de mol. Wie heeft het geld tot nu toe gevolgd? De mol brengt altijd het minste binnen.
Heb geen twitter.....maar dit is dan wel erg makkelijk niet? Dan hoef je niet veel na te denken en is erg makkelijk....
Wie zegt dat het niet makkelijk is?!? Het zijn die andere kandidaten die zich ook als mol gaan gedragen, daardoor ga je twijfelen
Tja.. Of klopt die hint van dat jaartal en is het Kees of Zarayda? Ook wel een erg gemakkelijke hint. PS Lov: offtopic. gaat de betere kant op gezien je banner. Hopelijk snel weer een eitje.
Ik ga voor Paulien als Mol. Een aantal redenen...... Ze zegt op het gegeven moment: Ik ben geografisch gehandicapt. In een uitspraak in 1 van haar boeken heeft ze het over Topografisch gehandicapt. Maar Topografisch ligt misschien teveel voor de hand omdat uit eerdere serie bleek dat Topo Mol is en heeft ze er om die reden Geografisch van gemaakt. Geo betekent aarde en een Mol is blind wat een handicap is. Een briljante mollenactie vond ik in de kerkopdracht dat ze in de laatste seconden een........................ verkeerde kerk binnenloopt. En tijdens de opdracht lekker veel enveloppen openen. Verder vind ik haar tijdens uitleg van spellen erg ongeïnteresseerd kijken, alsof ze het allemaal al weet. Als je naar haar site gaat dan staat daar: Paulien is Wie is de Mol! Spellingsfoutje of hint? Ben benieuwd wat vanavond brengt.