Wie is de mol

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door tamtam78, 2 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Wie is de mol?

1. Janine Abbring

2. Paulien Cornelisse

3. Kees Tol

4. Zarayda Groenhart

5. Joep van Deudekom

6. Tim Haars

7. Daniël Boissevain

8. Carolien Borgers

9. Ewout Genemans

10. Tania Kross

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Waarom niet dan? Ik zou het denk ik ook wel doen:)

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ah oke..... Hij was dat geld aan het tellen hè en dacht dat het toen duidelijk was dat het van Daniël klopte....

Maar die titel met spiegelbeeld ... En dat wat Mart zei.....dat is wel echt zo'n "Wie is de Mol" tip hè;)

3. lea

lea Fanatiek lid

Nou ik zou zo snel mogelijk weer bij het tentje aan willen komen, heelhuids, en geen tijd hebben om geld te tellen, en daarbij lijkt me als je het met envelop en al in je zak stopt je minder kans hebt om te verliezen dan losse briefjes in je zak,

maarja, ik ben dan ook een angsthaas en misschien niet eens fatsoenlijk het tentje uitkomen..

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hahahahaha:D

ja oke dat wel....
    Ik kan me wel indenken dat je misschien nieuwschierig bent.....

5. lea

lea Fanatiek lid

ook wel weer waar, maar voor dit spel geen meerwaarde, tenzij je een mol ben, of een mollenstreek wilt uithalen :D

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja maar dat is net de zeik......nu meen je van alles te zien. En straks op het eind ga je dus overal achterkomen ... Alle tips en mollestreken....en dan denk je aaaaaaaaaaaaahhhhhh ja!:D

7. Meijke

Meijke Niet meer actief

Ik heb ff wat gemist. De titel was idd "spiegelbeeld", maar waar kwam dat terug? Was denk ik een wijntje aan het inschenken ;)

8. lea

lea Fanatiek lid

zo was het vorig jaar wel! aan de ene kant wil ik het weten wie het is, aan de ander kant niet en dan verrast worden aan het einde....:D we wachten maar weer af!

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja en sommige dingen zie je nu ook niet eens.....die gebeuren op de achtergrond .... Niet eerlijk:x..:D

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hier is het....

11. Mango26

Mango26 Fanatiek lid

10 aug 2010
    4.220
    62
    48
    around the corner
    Maar spiegelbeeld zou ook 'gewoon' kunnen slaan op die laseropdracht toch?

Soms zie je ook overal aanwijzingen die eigenlijk helemaal niks betekenen, zie mijn 7 van vorige week... ;):D
    Al vlak ik Zarayda eigenlijk toch nog niet helemaal uit...

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hahah ja mango is ook zo....irritant hè hahahah

13. Mango26

Mango26 Fanatiek lid

10 aug 2010
    4.220
    62
    48
    around the corner
    Idd... :x:p
    Maar ja, daardoor blijf je wel kijken, want ik moet en zal het weten... ;)
    Als ik een keer een aflevering mis open ik de volgende dag ook bewust dit topic of fb niet, want ik wil het niet weten voordat ik het zelf heb gezien... :):D

14. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Later ook Daniël. Mij viel het wel op maar volgens mij bedoelen ze dit niet met spiegelbeeld. Wel viel het mij op dat Tim precies wist hoeveel woorden het gedicht had? Hier is nergens over gesproken en lijkt mij niet logisch dat hij dit zo snel kan tellen. Informatie die alleen de mol weet? Daarbij zat hij op stoel 31 in het theater. Spiegelbeeld is 13, 13de seizoen van Wie is de mol?

15. Mango26

Mango26 Fanatiek lid

10 aug 2010
    4.220
    62
    48
    around the corner
    Dat is wel een hele goede, die had ik niet gezien... :$
    En toch verdenk ik hem niet echt...

16. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Daniël was niet zo scherp als spiegelbeeld te zien.
    Ook Tim was bij de laatste opdracht als weerspiegeling in de tablet te zien.
    Pfff lastig hoor!

Carolien is voor mij zeker weten de mol niet en Janine is het dus ook niet. Dus 2 afgestreept. Ik zit nu op Tim, Zarayda en Kees. Al heb ik die laatste 2 dit keer minder op mollenstreken kunnen betrappen.

17. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Trouwens wat was dat stukje nou waarin Tim met iemand prooste met een biertje? Je zag alleen niet met wie??

18. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Klopt dat ben ik ook nog aan het napluizen. Dat was erg vreemd.

19. Mango26

Mango26 Fanatiek lid

10 aug 2010
    4.220
    62
    48
    around the corner
    Volgens mij was het een vrouwenhand met een aquakleurige trui met zo'n ding om haar vinger...
    Ik dacht dus dat dat Caroline was, maar ben benieuwd!

Vind wel dat als het Tim is, ze het heeeeel opzichtig naar voren brengen, alles zou nu naar hem wijzen in 1 aflevering...
    Niet des 'wie-is-de-mol's' toch?

20. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Op 18.26 zegt Carolien dat het goed zou kunnen zijn dat ze een verbondje heeft gesloten met de Mol. Op dat zelfde moment zie je haar en Tim dus proosten. Het is duidelijk Carolien gezien haar blauwe nagels. Ik vind het vreemd.

Deel Deze Pagina