die joris! die is errug verdacht! Ik heb een aanwijzing gevonden denk ik! Kijk eens als ze in een groepsfoto staan of bij een uitleg van een spel: Je ziet hem steeds met zijn handen gedeeltelijk in zijn broek waardoor je alleen drie vingers nog ziet! De M van Mol! jajajaja, ik verdenk hem toch sterk! En met die koppigheid in die oude fabriek met Dunya! pffff!
joris bewaakt ook het geld toch? Hij zei meteen van af de eerste aflevering ik bewaak het geld wel zonder eigenlijk over teleggen?
Ik blijf bij Edo en Patrick, hoewel ik Joris ook wel verdacht ga vinden. En Dennis.... argh! Ik wil het nu weten ook wie de mol is, hihi! Trouwens Jeldou, slim bedacht zeg! Zal er voortaan eens op letten!
Maar Joris is niet in Brabant geboren en de mol wel volgens het kaarsje wat bleef branden. Vond Joris behoorlijk irri vandaag. Ik blijf nog steeds bij mijn twee mollen! Kwebbel
Je weet natuurlijk niet of Joris zijn vraag goed had beantwoord, kwebbeltje! Als hij een fout antwoord gaf, dan zou de mol niet de waarheid spreken! Dus de mol hoeft niet in Brabant geboren te zijn! Ik vond Coen verdacht maar dat klopte dus totaal niet! Joris wil zichzelf volgens mij verdacht maken, maar het ligt er te dik boven op! Edo is ook een verdachte op dit moment....
Mijn mol zit er nog in.... Dennis! Dat van die drie vingers omlaag als een M was mij ook opgevallen, maar zouden ze dat wel doen. Inge Iepenburg, de mol van vorig jaar, had toch ook zoiets? Groetjes, Hanna
ja die had ook elke keer iets waardoor je dus kon zien dat het de mol was! Maar ik vind het joris erook boven op liggen, maar ja niet elke mol (inge, yvon) zijn het zelfde natuurlijk! Ja ik vind Edo ook nog steeds verdacht hoor!
Hanna@ Idd vorige jaar deden ze ook al wat met vingelalfabet, waarom dit jaar dan ook weer ? Vond dat Joris ook een rare vraag stelde.... Iedereen vroeg iets persoonlijks zeg maar en Joris vroeg of zijn moeder Joods is? Zal dat ook een mollen streek zijn? Ik hou het nog even op patrick maar verdenk Joris er ook wel van hoor. Vind hem wel irritant. Soms ook wel dan een slechte mol spelen als hij de mol zal zijn.....
Maar het hele nadeel van die ronde was dat je niet wist of de vraag die ze moesten beantwoorden een goed antwoord had en daardoor wist je ook niet of de mol een juist antwoord gaf. Is jullie ook opgevallen dat EDO iedere aflevering een ander petje draagt? Hoeveel petjes neem je mee op vakantie? Een paar series geleden deden ze deze actie ook met de mol. Volgende week heeft hij weer een ander petje op zag ik in het voorstukje.
Ik vond patrick helemaal niet zo verdacht deze aflevering, hij was toch echt mijn nummer 1 mol steeds. Edo weet ik niet, waarom ging hij huilen na de executie? Maar zijn petjes zijn wel beetje raar. Ik zal nog eens op het wie is de mol forum rondsnuffelen of daar iets over gezegd wordt. Joris doet steeds zo vaag, maar het ligt er idd te dik boven op. Dennis? Ik weet het niet, na deze aflevering vind ik hem ook wel een beetje verdacht! Aarrgghh ik wil het weten. Een vriend van me zei dat hij het waarschijnlijk al wist, maar hij wil niks loslaten...
Mijn nummer 1 mol is Edo. Gisteren heb ik extra op hem zitten letten, omdat hij in een eerdere aflevering dus dat bordje met mol had. Inderdaad, het ligt er wel erg dik bovenop, maar voor mij reden genoeg om hem even in de gaten te houden. Gisteren viel het me op dat toen Patrick (volgens mij was het Patrick) in het zwembad was en dat Edo plots naast hem omhoog komt en vraagt, wie denk jij dat de mol is? De hele beweging vond ik opvallend, net als een mol die uit zijn holletje omhoog piept. En met die opdrachten met die verfbommen was Edo zo sloom aan het doen. Joris was ook wel verdacht aan het doen, maar dat kan ie ook wel doen om verdacht te lijken. Anyway, ik hou het op Edo en ik ga hem volgende week weer goed in de gaten houden.
Jij hebt hebt ook hele goede punten hoor! Ik heb hetzelfde gedacht met die actie in het zwembad hahaha! En dat bordje, vaak verlinken de mollen zich wel met dit soort acties!
Ik blijf bij Joris en Edo. Al ligt het er wel dik boven op bij allebei. Leuke opdrachten trouwens deze keer!
Silvie - Edo / Patrick popje- patrick guppienl - joris josien - regina pinguin-coen wup - patrick mila - regina /edo jenna - Patrick/Dennis ilona - patrick miepie80 - regina / georgina ranjeewha18 - Edo / Coen oek oek - coen / Edo Meryem85 - Joris Marieke1610 - Joris / Regina Hanna1974 - Dennis Joepies - patrick Maartje06- georgina/ edo Kwebbel - dunya / dennis Anitadejong - patrick/edo Senninha - Dunya QueenBee - Edo/Patrick zo, net gezien. weet niet of het lijstje nog klopt, maar haal m er maar weer bij. ik ga volledig voor joris. wup, dat zegt mijn middelste ook als ik aan het puzzelen ben. als er een stukje past zegt ze: 'dat wist ik', en als het niet past zegt ze 'nee' en een lol, maar ze weet het eigenlijk stiekum niet 8)
Niet alleen dat hij als een mol omhoog kwam maar ook weer met petje en zonnebril dit keer. Enne mollen kunnen toch geen zonlicht verdagen?