Silvie - Edo / Patrick popje- patrick guppienl - joris josien - regina pinguin-coen wup - patrick mila - regina /edo jenna - Patrick/Dennis ilona - patrick miepie80 - regina / georgina ranjeewha18 - Edo / Coen oek oek - coen / Edo Meryem85 - Joris Marieke1610 - Joris / Regina Hanna1974 - Dennis Joepies - patrick Maartje06- edo / joris Kwebbel - dunya / dennis Anitadejong - patrick/edo Senninha - Dunya QueenBee - Edo/Patrick
Hoi meiden. Heb vanaf aflevering 2 met jullie mee gelezen. Het word nu wel tijd dat ik mij naam er tussen zet. Ik zelf denk dat de mol Edo of Joris is. Heb helaas laaste aflevering gemist. Groetjes jet
De lijst Silvie - Edo / Patrick popje- patrick guppienl - joris josien - regina pinguin-coen wup - patrick mila - regina /edo jenna - Patrick/Dennis ilona - patrick miepie80 - regina / georgina ranjeewha18 - Edo / Coen oek oek - coen / Edo Meryem85 - Joris Marieke1610 - Joris / Regina Hanna1974 - Dennis Joepies - patrick Maartje06- edo / joris Kwebbel - dunya / dennis Anitadejong - patrick/edo Senninha - Dunya QueenBee - Edo/Patrick Jettje - Edo/Joris
hmm heb m vanmiddag terug gezien... ik moet zeggen dat ik joris alleen verdacht vond met zijn 3 vingers weer op de foto.. verder heeft ie geld binnengehaald en t aanbod niet aangenomen + alles slecht ingevuld zodat iedereen mocht blijven.. denk dus niet dat hij het is.. ik blijf toch weer bij dunya...al 3 afleveringen vind ik haar toch stilletjes maar bij geen enkele aflevering heeft zij geld in de pot gekregen...en heeft ze geen enkele opdracht goed kunnen volbrengen.. ik weet t niet hoor haha moeilijk!
Nu je het zegt over Dunya ... jah, wel erg verdacht allemaal he. Maar omdat ze zo stil is vergeet je dr helemaal
Dat weet je niet. Hij kan ook alles op 1 verdachte hebben ingezet met de hoop dat het rood zou worden. Dan weet hij namelijk zeker dat die de mol niet is en kan hij die van zijn lijstje schrappen.... Maar denk niet dat hij het is. Ligt er te dik bovenop. Ik vind zelf Dennis een potentiele mol. Die is gezellig, doet alles mee, is niet verdacht... maar ondertussen. Morgen zullen we zien hoe het weer gaat lopen. Spannend. Kan er echt van genieten.
Joepie vanavond weer. Ik twijfel toch wel een beetje over dennis. Omdat er gezegd word op diverse fora dat er allemaal tegenstellingen in deze serie zitten. Misschien dat Joris daarom nu juist opvallend molt ipv sneaky.
oo yes yes yes een wie is de mol forum..! Ik tel (ssst..) de dagen echt af! En vandaag is het weer zo ver, yes! Ik verdenk Dunya, weet niet waarom.. Maar ook Dennis, inderdaad.. en Joris.. haha Ik verdenk iedere 5 min iemand anders
weer een hoop punten gescoort met de wie is demol pool! En mijn mol iter nog in, wil zo graag weten wie het is!