Ik vond Joris juist wel leuk om erbij te hebben in zo'n serie. Mijn mol Dennis zit er ook nog steeds in, Toch wel spannend als de schermen rood of groen gaan kleuren!
Hè Shit...gemist (Ben erg vergeetachtig de laatste tijd) Maar nu weet ik dus al dat Joris eruit is. Hij was 1 van mijn potentiele mollen.....hmmm. Dan ga ik nu denk ik voor Dunya
whahah Patrick was inderdaad wel leuk En die tweede opdracht, dat ze alle opdrachten in de goede volgorde moesten opzeggen.. en darana begon het weer van beginaf aan
Ik ben nou helemaal zeker van Dennis ... zulke stomme molacties en "I" op het dak van zijn taxi... kan niet missen, haha!
Ik neem het op want manlief moet werken en we kijken altijd samen. Dus wordt het vanavond zwijmelen met All you need is Love.
De lijst Silvie - Edo / Patrick popje- patrick guppienl - joris josien - regina pinguin-coen wup - patrick mila - regina /edo jenna - Patrick/Dennis ilona - patrick miepie80 - regina / georgina ranjeewha18 - Edo / Coen oek oek - coen / Edo Meryem85 - Joris Marieke1610 - Joris / Regina Hanna1974 - Dennis Joepies - patrick Maartje06- edo / joris Kwebbel - dennis Anitadejong - patrick/edo Senninha - Dunya QueenBee - Edo/Patrick Jettje - Edo/Joris Zo even mijn mol aangepast, aangezien dunya eruit is. Kwebbel
wat een aflevering zeg. ik vind het wel heel moeilijk. ik zelf zit heel erg op patrick maar edo en dennis waren heel verdacht deze aflevering. ik weet het niet zo goed meer. volgende week gaat het over de maya en wordt er eindelijk gekaart. misschien dat er dan eindelijk wat meer duidelijkheid is.
Ik heb mezelf ook even aan het lijstje toegevoegd... De lijst Silvie - Edo / Patrick popje- patrick guppienl - joris josien - regina pinguin-coen wup - patrick mila - regina /edo jenna - Patrick/Dennis ilona - patrick miepie80 - regina / georgina ranjeewha18 - Edo / Coen oek oek - coen / Edo Meryem85 - Joris Marieke1610 - Joris / Regina Hanna1974 - Dennis Joepies - patrick Maartje06- edo / joris Kwebbel - dennis Anitadejong - patrick/edo Senninha - Dunya QueenBee - Edo/Patrick Jettje - Edo/Joris Otje - Regina