Hebben jullie dat ook gehoord dat is uitgelekt wie de Mol is? Ik heb gister gelijk anders zitten kijken
Ja ik hoorde vandaag wie de mol is maar dat geloof ik niet jammer als mensen hun mond niet kunnen houden.
In de telegraaf staat inderdaad een stukje erover. Maar ik blijf nog steeds bij mijn eigen mol. Kwebbel
Ik heb het niet gelezen en wil het ook niet weten. Vind het zo jammer om de finale te kijken als je het al weet. Ik denk zelf Edo. Die doet soms rare dingen, zoals gisteren het dek oplopen, terwijl hij wist dat Dennis er was. En onder in die grot deed hij ook niet echt veel. Ik vind Dennis te actief. Als hij de mol is, ben ik heel benieuwd was zijn acties dan waren.
hmm kan iemand mij dan vertellen wat er instond? over wie de mol is? als je dat niet hier wilt typen pb me dan even ik denk zelf dat t regina is... zij zei vorige week dat ze altijd alles op dunya had gedaan met die testen.. als dat zo was was ze allang weg geweest want degene met de meeste fouten moet weg. en als zij alles op dunya had gedaan dan had ze dus alles fout steeds! maar goed..edo vind ik ook nog steeds verdacht.. dennis heb ik nooit echt verdacht gevonden..dus als dat de mol is vind ik m echt supergoed!
Het zou idd fijn zijn als de zogenaamde mol (als het al waar zou zijn) hier niet zou komen te staan. Dit neemt toch heel veel spanning van het programma weg... Dat zou toch jammer zijn. Dus s.v.p. geen spoilers... Mijn mol Regina zit er nog steeds in. Dus ik vind het nu wel spannend worden ... Groetjes, Josien
hmmm.. ik zat héél lang op Dunya.. Patrick en Regina vond ik too obvious.. Patrick is er nu dus uit.. dus volgens mij logica zou het Dennis of Edo moeten zijn. Diegene die ik het minst verwacht is Dennis.. dus die zal het dan wel zijn hahaha
Nee dat doen ze nooit na afloop van de finale. Een week of twee weken later is er een terugkom aflevering met alle kandidaten en daar wordt onthult wie de Mol en de winnaar is. Dan krijg je ook gelijk alle mollestreken van de Mol te zien en de aanwijzingen waar wij uit op hadden kunnen maken wie de Mol was. Ik vind het altijd de leukste aflevering. Mijn Mol blijft nog steeds Edo nu Dunya eruit is.