Normaal gaan ze toch volgende week met alle deelnemers kijken en dan moeten zij ook aangeven we ze denken dat het is. En dan wordt het bekend en laten ze acties zien. Vind het jammer dat Patrick eruit is. Had een finale met Edo, Dennis en Patrick het leukst gevonden. Heb niet zoveel met dat meisje. Weet haar naam niet eens.
dit klopt inderdaad, dat heeft de presentator gezegd toen ie bij paul de leeuw te gast was. maar ik denk toch dat vanavond niet te zien is, dat het eindigt met "en de mol is...." -> volgende week.
Ja idd bij Paul de Leeuw heb ik het gehoord jah. Nouja, we zien wel. Ik zit iig klaar om 2030 uur En mijn Mol blijft Edo
Oe oe oe oe oe, het is dat ik kunstnagels heb,anders had ik ze eraf gebeten. Was het maar vast 20.30. Mijn mol vanaf het begin, Edo. Ben benieuwd!
Ja zou het Edo zijn... zou wel logisch zijn. Als het Dennis is ben ik heel benieuwd naar zijn acties. Hij was altijd zo actief, kan me niet voorstellen dat hij mollenacties zou hebben uitgevoerd.
Pfff had echt gehoopt dat vanavond de uitslag was, ben volgende week nl op vakantie. Nou ja dan neem ik de laptop wel mee
En de Mol is .. dat ziet u volgende week.. Ik blijf bij Edo, al ga ik nu opeens ook aan Regina denken
ik vond het gezicht van Dennis wel boekdelen spreken toen de priester hem aanwees als de mol.. pff érg verwarrend haha
zo heb t net even terug gekeken, was er helemaal voor gaan zitten om te zien wie nu de mol is.. maar neeee hahaha ik ga nu toch weer voor edo.. al moet ik zeggen dat die maya kerel dennis aanwees als mol.. dusss ik weet t niet hahaha volgende week maar weer zien!