@Wup: hier niet neerzetten hoor. Zijn mensen, waaronder ikzelf, die het niet voor donderdag willen weten. Haalt de spanning eraf! Heb toch nog hoop dat het niet Edo is
DE hint staat op een forum. De liefhebbers kunnen mij wel ff een pb sturen, dan zal ik de link even doorgeven. Ik ga het hier niet posten...
Wel grappig ja, dat gezicht van hem. Ik vond het trouwens een beetje dom dat iedereen heel erg zijn best ging doen op die datum. Ten eerste is het dan maar de vraag of je het goed hebt gedaan en of de geboortedag van jouw mol ook echt die van DE mol is. Ik zou een hele verkeerd (willekeurige) datum ingevuld hebben en dan naar de priester zijn gegaan. Dan wist je in ieder geval zeker dat je een fout antwoord krijgt. Op zich niets mis mee als je zeker weet dat je dan het tegenovergestelde antwoord voor waar aan moet nemen... Toch... of redeneer ik nu verkeerd?!? Groetjes, Josien
@Josien: ik had er ook geen moeite ingestoken. Ook om indruk te wekken bij de anderen dat ik het al snel wist en dus heel zelfverzekerd was. Dan raken zij ook in de stress.
Dat dacht ik eerst ook, maar ik had het later nog eens bekeken en er werd gezegd: bij een foute datum KAN je een fout antwoord krijgen, dus ook een goede
Vanavond eindelijk de ontknoping! Zit nu al in spanning zeg! Mijn MOL = : Eerlijk gezegd weet ik het gewoon niet meer hoor. Ben zo in verwarring gebracht maar nu gaat mijn 1e gedachte naar Regina!
tsja.. overal komt 1 naam naar boven die de mol zou zijn.. het zou zijn uitgelekt.. blablabla.. Ik ga er dwars tegenin en wil het niet geloven haha.. zo blijft het nog een beetje spannend voor me..
Ben er ook helemaal klaar voor. Ik blijf bij Edo en als het een van de andere is dan zal ik echt van mijn stoel vallen van verbazing. Maar dan heeft de Mol het goed gedaan. Net als met Miloeschka ik wist dus echt niet dat zij de mol was totdat het bekend gemaakt werd en toen geloofde ik het nog niet, ha,ha.
Silvie - Edo / Patrick popje- patrick guppienl - joris josien - regina pinguin-coen wup - patrick mila - regina /edo jenna - Patrick/Dennis ilona - patrick miepie80 - regina / georgina ranjeewha18 - Edo / Coen oek oek - coen / Edo Meryem85 - Joris Marieke1610 - Joris / Regina Hanna1974 - Dennis Joepies - patrick Maartje06- edo / joris Kwebbel - dennis Anitadejong - patrick/edo Senninha - Dunya QueenBee - Edo/Patrick Jettje - Edo/Joris
Silvie - Edo / Patrick popje- patrick guppienl - joris josien - regina pinguin-coen wup - patrick mila - regina /edo jenna - Patrick/Dennis ilona - patrick miepie80 - regina / georgina ranjeewha18 - Edo / Coen oek oek - coen / Edo Meryem85 - Joris Marieke1610 - Joris / Regina Hanna1974 - Dennis Joepies - patrick Maartje06- edo / joris Kwebbel - dennis Anitadejong - patrick/edo Senninha - Dunya QueenBee - Edo/Patrick Jettje - Edo/Joris Otje - Regina
Silvie - Edo / Patrick popje- patrick guppienl - joris josien - regina pinguin-coen wup - patrick mila - regina /edo jenna - Patrick/Dennis ilona - patrick miepie80 - regina / georgina ranjeewha18 - Edo / Coen oek oek - coen / Edo Meryem85 - Joris Marieke1610 - Joris / Regina Hanna1974 - Dennis Joepies - patrick Maartje06- edo / joris Kwebbel - dennis Anitadejong - patrick/edo Senninha - Dunya QueenBee - Edo/Patrick Jettje - Edo/Joris Otje - Regina Gwendolyne - Dennis (dacht eerst Dunya)
Silvie - Edo (al vind ik ze allemaal verdacht ) popje- patrick guppienl - joris josien - regina pinguin-coen wup - patrick mila - regina /edo jenna - Patrick/Dennis ilona - patrick miepie80 - regina / georgina ranjeewha18 - Edo / Coen oek oek - coen / Edo Meryem85 - Joris Marieke1610 - Joris / Regina Hanna1974 - Dennis Joepies - patrick Maartje06- edo / joris Kwebbel - dennis Anitadejong - patrick/edo Senninha - Dunya QueenBee - Edo/Patrick Jettje - Edo/Joris Otje - Regina Gwendolyne - Dennis (dacht eerst Dunya)