Let op mijn woorden! Het is Patrick! 8) (Totaal nergens op gebaseerd, maar iemand moet toch de Mol zijn! Hij dus, in mijn optiek... )
ik denk ook zeker dat het patrick is. misschien is het leuk om een lijstje te maken met onze eerste ingeving. kunnen we kijken wie vanaf het begin het al een beetje goed heeft. lijkt me wel leuk.
Silvie - Annette popje- patrick guppienl - anette josien - regina pinguin- anette? wup - joris mila - regina /edo jenna - patrick ilona - patrick
Ik dacht Regina (zij was volgens mij de enige bij wie ze in het filmpje niet één van de vragen lieten zien in de test ) óf Georgina.... ze levert 3 jokers in... en je weet toch wel dat niet iedereen dat zal doen? Kost de pot 300 euro... Silvie - Annette popje- patrick guppienl - anette josien - regina pinguin- anette? wup - joris mila - regina /edo jenna - patrick ilona - patrick miepie80 - regina / georgina
Waarom weigerde hij dat? dat miste ik even. Ik verdenk Annet ook trouwens, ikga straks de herhaling kijken en extra goed opletten
Silvie - Annette popje- patrick guppienl - anette josien - regina pinguin- anette? wup - joris mila - regina /edo jenna - patrick ilona - patrick miepie80 - regina / georgina ranjeewha18 - Edo/ Georgina
die heet dus Coen? oh.. oke.. dan ga ik voor die.. geen idee waarom.. Silvie - Annette popje- patrick guppienl - anette josien - regina pinguin- anette? wup - joris mila - regina /edo jenna - patrick ilona - patrick miepie80 - regina / georgina ranjeewha18 - Edo/ Georgina oek oek - coen
Zit op een forum te kijken van wie is de mol. En wat hun daar allemaal wel niet voor theorieen hebben. Heeft iemand trouwens ook gezien dat Joris op de foto met zn vingers een M maakt? Kan me niet voorstellen dat ze dat weer gaan doen als aanwijzing, maar je weet ut niet he
Sorry ja tuurlijk geven ze aanwijzingen maar dat doen ze allemaal om zich te laten verdenken , ik doelde er op dat ze het niet mogen verklappen dat ze dan een boete krijgen. Ik heb het trouwens niet gezien van die foto, maar ik heb een paar stukjes gemist Ik zit nu ook even te lezen op het forum van wie is de mol, maar ze komen met zulke vreemde dingen ik denk niet dat je na 1 aflevering echt kan zeggen die is echt de mol, ik vond dat er tamelijk veel mollenstreken in voorkwamen namelijk ........... ben niet zo goed in spelletjes