Vorige jaar was inge de MOL en zij maakte ook gebaren (met haar vingers) dus het kan wel. Alleen weer de zeflde hit als vorig jaar nee dat kan niet......
Hier ook een fan! Echt leuk dat het weer begonnen is. Ik denk Joris of Georgina maar heb al vaak het programma gezien en eigenlijk nog nooit goed gehad
Aaaarch....kregen bezoek , dus nog niet kunnen volgen. Hoorde echter vandaag op de radio dat Coen in aflevering 7 eruit zou gaan? Woensdag maar even kijken. Kwebbel
Kan maar zo hoor. Volgens mij mogen ze ook niets vrij geven want daar staat een boete op. Maar hij zei het wel. Kwebbel
Silvie - Annette popje- patrick guppienl - anette josien - regina pinguin- anette? wup - joris mila - regina /edo jenna - Patrick/Dennis ilona - patrick miepie80 - regina / georgina ranjeewha18 - Edo/ Georgina oek oek - coen Ik heb zelf nu ook nog Dennis toegevoegd. Hier ga ik het dan ook echt bij laten! Ben benieuwd of 1 van mijn 2 mannen de Mol echt is... Wat betreft het lijstje; ik vind wel dat we niet meer dan 2 Mollen mogen hebben. (Dit zeg ik ook uit zelfbescherming, anders heb ik ze er straks allemaal staan... ) Jenna!
Silvie - Annette popje- patrick guppienl - anette josien - regina pinguin- anette? wup - joris mila - regina /edo jenna - Patrick/Dennis ilona - patrick miepie80 - regina / georgina ranjeewha18 - Edo/ Georgina oek oek - coen Meryem85 - Joris Omdat hij ook vaak genoeg mensen kon uithoren in 'Taxi'.. enzo (moet toch iets verzinnen)
Silvie - Annette / Georgina popje- patrick guppienl - anette josien - regina pinguin- anette? wup - joris mila - regina /edo jenna - Patrick/Dennis ilona - patrick miepie80 - regina / georgina ranjeewha18 - Edo/ Georgina oek oek - coen Meryem85 - Joris Ik heb Georgina nog even bijgevoegd ..
Aangezien ik het nog niet gezien heb wacht ik tot ik de tweede aflevering heb gezien met wie ik verdenk. Kwebbel
hoihoi ook ik ben fan van t prog! heb t gisteren op uitzending gemist gekeken... ik wil ook wel op de lijst, ik denk dat joris het is...al kan regina het ook wel zijn... hmmm ik weet t nog niet hihi op naar volgende week! liefs marieke
alhoewel... die coen vond ik ook wel verdacht met t niet drinken van t drankje...naja met andere woorden: weet t niet hahahaa
Ik vroeg me op eens af: Wat zit er uiteindelijk in voor de mol? Die maakt geen kans op wat voor prijs dan ook! Zou hij/zij een flink geldbedrag krijgen van de omroep?
waren veel die ik verdacht vond de eerst uitzendig.... ze moeten ook het geld bewaken hoe heet hij nou die zei meteen van ik hou het geld wel bij me? expres niet willen klimmen of langszaam doen, Met fietsen ook was er ook wat aan de hand, niet willen drinken, Dus spannend, zeg nu patrick. ( sta al in de lijst) maar ja misschien volgende keer wil iemand anders. Het is best wel moeilijk nog hoor..