wordt er gebeld tijdens de laatste opdracht, heb ik het wegen gemist wachten maar op uitzending gemist dan, en mijn vorige week mol ligt eruit .
Silvie - Annette/ Georgina popje- patrick guppienl - anette josien - regina pinguin- anette? wup - joris mila - regina /edo jenna - Patrick/Dennis ilona - patrick miepie80 - regina / georgina ranjeewha18 - Edo/ Georgina oek oek - coen Meryem85 - Joris Marieke1610 - Joris / Regina Hanna1974 - Dennis Joepies - Dennis Maartje06- georgina/ edo Kwebbel - dunya / dennis Heb mezelf nu ook toegevoegd aan de lijst. Ik houd het bij Dunya of Dennis.
Silvie - Annette/ Georgina popje- patrick guppienl - anette josien - regina pinguin- anette? wup - joris mila - regina /edo jenna - Patrick/Dennis ilona - patrick miepie80 - regina / georgina ranjeewha18 - Edo/ Georgina oek oek - coen Meryem85 - Joris/Dunya Marieke1610 - Joris / Regina Hanna1974 - Dennis Joepies - Dennis Maartje06- georgina/ edo Kwebbel - dunya / dennis Ik deel mijn keuze: Joris blijft staan maar Dunya komt erbij als potentiele mol..
Silvie - Annette / Georgina popje- patrick guppienl - anette josien - regina pinguin- anette? wup - joris mila - regina /edo jenna - Patrick/Dennis ilona - patrick miepie80 - regina / georgina ranjeewha18 - Edo/ Georgina oek oek - coen Meryem85 - Joris Marieke1610 - Joris / Regina Hanna1974 - Dennis Joepies - Dennis Maartje06- georgina/ edo Kwebbel - dunya / dennis Nou mijn mol ligt eruit .. haha ..Annette, heb hem maar ff schuingedrukt gezet. En begin nu toch opeens aan dennis te denken. Hij is ook de enige in het voorstukkie met een Joker in zn handen. Gaat weer nergens over, maar ach ..
Nou zit ik op een Mol forum te lezen. Hebben ze het over dat klokje dat terug tikt en die harten boer in de leader van Wie is de Mol. Ze hebben daar dus allerlei theorieen dat het over lice in Wonderland gaat. En Regina heeft hartstocht gepresenteerd en is dus volgens hun de harten koning en is dus DE MOL. OOk de achtbaan die er aan komt, het dolhof van volgende week heeft met Alice in WOnderland te maken. Mss toch maar ff in ons achterhoofd houden ..ik heb geen idee hoor
ja klopt, de teruglopende klok in het filmpje en de harten boer waren me al opgevallen, en wrs lijkt het dus wel op alice in wonderland, maar zie niet helemaal wie dan de mol moet zijn, misschien toch georgina, terwijl van te voren die het mij absoluut niet leek te kunnen zijn.
Even voor een ieder die Dunya hadden als mol, ze valt volgens mij af: Moldagboek 2: Wat was dit een aparte aflevering! De eerste opdracht was erg spannend, en vooral om te doen. Daar sta je dan, met een pistool in je hand, in the middle of nowhere. Er is helaas niet zo veel raak geschoten. Dat vind ik wel jammer, want het had nog leuke taferelen kunnen opleveren.
Silvie - Annette / Georgina popje- patrick guppienl - anette josien - regina pinguin- anette? wup - patrick mila - regina /edo jenna - Patrick/Dennis ilona - patrick miepie80 - regina / georgina ranjeewha18 - Edo/ Georgina oek oek - coen Meryem85 - Joris Marieke1610 - Joris / Regina Hanna1974 - Dennis Joepies - Dennis Maartje06- georgina/ edo Ik ga na vanavond voor patrick....
Zat ook op te letten: waarom mocht Edo steeds als eerste beginnen? Waarom had hij een oranje T-shirt aan? Maar die andere waren ook verdacht hoor. bijv: Georgina, met die groepjes was ze alleen en ze kon of deed net als of ze niet wist wie ze uit beelde. en was best wel duidelijk.....
Toch blijf ik vooralsnog ook bij Dunya. Dennis had op een gegeven moment (geloof bij de eerste opdracht) een t-shirt aan met gezichten erop. Zouden dat niet de mollen van voorgaande afleveringen kunnen zijn? Kwebbel
Die joris is ook wel een flapdrol zeg met zn express vergallen van die opdracht voor 3000,= Beetje duren mollenactie. Hij zei dat hij express gingen mollen, maar ja ... hij kan het natuurlijk ook gewoon zijn
Vind joris alleen een beetje te overduidelijk. Meestal is de mol heel sneaky...vandaar dat ik nu voor patrick ga. Hij maakte van .... cab, taxi zodat ze op joris uitkwamen. Behoorlijk dom leek me, ook omdat ze zeiden dat ze nog 4 letters over hadden.
zoo heb t net gezien op uitzending gemist... ik ga voor dunya.. ook al geeft t mollendagboek wat anders aan.. toch vind ik haar erg verdacht.. ze wist van te voren al dat er dus een schietopdracht kwam en dat ze dat nooit zou durven.. hoe kon zij dat weten dan
ik vond georgina ook geen mol. ik weet ook niet zo goed wat ik met de theorie aan moet over alice in wonderland. een hoop klopt maar sommige dingen vind ik ook weer ver gezocht. toch vind ik het wel leuk om te lezen. hihi veel te nieuweschierig
Ik kon deze aflevering ook niks vinden over het alice thema..dus ik denk ook dat het wat te ver gezocht is.