Silvie - Georgina popje- patrick guppienl - patrick/joris josien - regina pinguin- wup - joris mila - regina /edo jenna - Patrick/Dennis ilona - patrick miepie80 - regina / georgina ranjeewha18 - Edo/ Georgina oek oek - coen Meryem85 - Joris Marieke1610 - Joris / Regina Hanna1974 - Dennis Joepies - Dennis Maartje06- georgina/ edo Kwebbel - dunya / dennis heb net de uitzending gezien. heb weer geen idee. wat is nu gespeeld, en wat is belangrijk, en waar moet je op letten? ben er erg slecht in. de keren dat ik goed zat kreeg ik ineens een brainwave, en die heb ik nog niet gehad. ben benieuwd....
Silvie - Georgina popje- patrick guppienl - patrick/joris josien - regina pinguin- wup - joris mila - regina /edo jenna - Patrick/Dennis ilona - patrick miepie80 - regina / georgina ranjeewha18 - Edo/ Georgina oek oek - coen Meryem85 - Joris Marieke1610 - Joris / Regina Hanna1974 - Dennis Joepies - Dennis Maartje06- georgina/ edo Kwebbel - dunya / dennis Anitadejong - patrick Hallo, Ik heb mezelf ook even toegevoegd, ik vindt het wel ontzettend moeilijk hoor! Kijk ook niet zo heel kritisch naar de aanwijzingen zoals sommige hier. Patrick staat bij mij nu op 1.
Silvie - Georgina popje- patrick guppienl - patrick/joris josien - regina pinguin-coen wup - joris mila - regina /edo jenna - Patrick/Dennis ilona - patrick miepie80 - regina / georgina ranjeewha18 - Edo/ Georgina oek oek - coen Meryem85 - Joris Marieke1610 - Joris / Regina Hanna1974 - Dennis Joepies - Dennis Maartje06- georgina/ edo Kwebbel - dunya / dennis Anitadejong - patrick Ik ga voor Coen en dan vooral vanwege de manier waarop hij keek toen bij de eliminatie zijn schermpje groen werd. Denk trouwens niet dat het Dunya is. Zou totaal geen mollenstreek zijn juist NIET te schieten. Kan je beter mis schieten.
Silvie - Georgina popje- patrick guppienl - patrick/joris josien - regina pinguin-coen wup - joris mila - regina /edo jenna - Patrick/Dennis ilona - patrick miepie80 - regina / georgina ranjeewha18 - Edo/ Georgina oek oek - coen / Edo Meryem85 - Joris Marieke1610 - Joris / Regina Hanna1974 - Dennis Joepies - Dennis Maartje06- georgina/ edo Kwebbel - dunya / dennis Anitadejong - patrick Heb ff Edo toegevoegd aan mn lijstje..
Silvie - Georgina popje- patrick guppienl - patrick/joris josien - regina pinguin-coen wup - joris mila - regina /edo jenna - Patrick/Dennis ilona - patrick miepie80 - regina / georgina ranjeewha18 - Edo/ Georgina oek oek - coen / Edo Meryem85 - Joris Marieke1610 - Joris / Regina Hanna1974 - Dennis Joepies - patrick/joris Maartje06- georgina/ edo Kwebbel - dunya / dennis Anitadejong - patrick
Hmmm, na de 2e uitzending ben ik niet zo zeker meer van Regina :-?... zit nu meer op Joris of Dennis. Haha, zo kan ik het hele rijtje wel afgaan! Superleuke opdracht trouwens bij dat meer!
Ik twijfel nu ook wel over Regina, maar dat is wat ze willen ons laten twijfelen Zij had namelijk die jokers neergelegd tijdens de vraag wie is de Mol, vorige week zei ze nog dat dat andere meisje zag dat regina de jokers had ingeleverd, en het koste de pot ook nog wat geld. Tja vindt het wel moeilijk hoor!
Silvie - Georgina popje- patrick guppienl - patrick/joris josien - regina pinguin-coen wup - patrick mila - regina /edo jenna - Patrick/Dennis ilona - patrick miepie80 - regina / georgina ranjeewha18 - Edo/ Georgina oek oek - coen / Edo Meryem85 - Joris Marieke1610 - Joris / Regina Hanna1974 - Dennis Joepies - patrick/joris Maartje06- georgina/ edo Kwebbel - dunya / dennis Anitadejong - patrick
Alice in Wonderland zou voor mij nog kunnen. In het tweede hoofdstuk van het boek huilt de grote Alice grote tranen, waarna zij weer klein wordt en in haar zee van tranen bijna verdrinkt. Ik blijf bij Regina! Zij huilde in deze aflevering toen ze geschoten had en zat daarna in het bootje op het meer ... Groetjes, Josien
Terwijl schieten echt niet zo eng is als het misschien lijkt....vond het ook wel een beetje wazig dat regina begon te janken.
Ja hier ook al jaren een MOL fan. Ik dacht gelijk na een paar minuten van de eerste aflevering al Dunya. Er is maar 1 auto geweest waar het mollendeuntje werd afgespeeld en daar zat zij in. Ook waren ze in de auto aan het speculeren over wie de mol zou kunnen zijn en zij bleef met een dromerige blik voor zich uit staren van jullie speculeren maar, maar ik weet beter......... Ik las iets over een lijst? Moet je je bij iemand opgeven? In dat geval mag bij mij Dunya neergezet worden. Mijn favoriete mol blijft nog altijd George van de niet BNners.
George was toch diegene die waterskiles had gehad en zo heel lang over het water gleed. Moesten ze toen niet de afgelegde heenweg peddelend terug?
Dit is de lijst: als je de lijst kopieerd en dan je naam er onder met wie jij denkt wie DE MOL is Silvie - Georgina popje- patrick guppienl - patrick/joris josien - regina pinguin-coen wup - patrick mila - regina /edo jenna - Patrick/Dennis ilona - patrick miepie80 - regina / georgina ranjeewha18 - Edo/ Georgina oek oek - coen / Edo Meryem85 - Joris Marieke1610 - Joris / Regina Hanna1974 - Dennis Joepies - patrick/joris Maartje06- georgina/ edo Kwebbel - dunya / dennis Anitadejong - patrick
Silvie - Georgina popje- patrick guppienl - patrick/joris josien - regina pinguin-coen wup - patrick mila - regina /edo jenna - Patrick/Dennis ilona - patrick miepie80 - regina / georgina ranjeewha18 - Edo/ Georgina oek oek - coen / Edo Meryem85 - Joris Marieke1610 - Joris / Regina Hanna1974 - Dennis Joepies - patrick/joris Maartje06- georgina/ edo Kwebbel - dunya / dennis Anitadejong - patrick Senninha - Dunya