Ik vond het mega spannend zeg! ik vindt Coen ook wel wat verdacht nu en Regina minder, maar ja ik hou het maar even bij Edo en regina want veranderingen zal vast niet goed zijn Jammer idd dat Georgina eruit moest!
Silvie - Edo / Patrick popje- patrick guppienl - patrick/joris josien - regina pinguin-coen wup - patrick mila - regina /edo jenna - Patrick/Dennis ilona - patrick miepie80 - regina / georgina ranjeewha18 - Edo / Coen oek oek - coen / Edo Meryem85 - Joris Marieke1610 - Joris / Regina Hanna1974 - Dennis Joepies - patrick Maartje06- georgina/ edo Kwebbel - dunya / dennis Anitadejong - patrick/edo Senninha - Dunya Georgina is weg.. dus ik hou het weer op Edo en nu ook een beetje op Coen
Hey! Blijf allemaal eens bij je eigen Mol! Niet na elke aflevering toch maar wat veranderingen aanbrengen! Het lijstje was juist om te kijken wie jij in het begin direct de Mol vond! Valsspelers....
Silvie - Edo / Patrick popje- patrick guppienl - patrick/joris josien - regina pinguin-coen wup - patrick mila - regina /edo jenna - Patrick/Dennis ilona - patrick miepie80 - regina / georgina ranjeewha18 - Edo / Coen oek oek - coen / Edo Meryem85 - Joris Marieke1610 - Joris / Regina Hanna1974 - Dennis Joepies - patrick Maartje06- georgina/ edo Kwebbel - dunya / dennis Anitadejong - patrick/edo Senninha - Dunya QueenBee - Edo/Patrick Heb gister weer gekeken, maar vond zowel Edo als Patrick verdacht...
hebben jullie opgelet? regina heeft gezegd dat ze de houten schijfjes had ingeleverd.. Bij de laatste test heeft ze er 2 neergelegd! Zij heeft dus gelogen! zij heeft toen gezegd bij de eerste aflevering dat zij ze allemaal had ingeleverd!
Ik weet niet ik denk dat dat er TE dik bovenop ligt! Dan werd het ons dit keer wel erg makkelijk gemaakt! Maar ja kan ook wel! haha want als iedereen denkt zoals ik hahah laat ook maar pfff moeilijk spel hoor! maar wel super!
Een paar series geleden toen Yvon Jaspers de mol was liet ze een vlieger op met het woord mol. Lag er toen oo dik boven op maar ze bleek het wel degelijk te zijn.
Ik twijfel ook over dat MOL bordje.. dat is toch veel te voor de hand liggend? of juist daarom... moeilijk moeilijk
ik heb t net even terug gezien op uitzending gemist.. ze maken het wel moeilijk... ik denk nog steeds dat dunya het is.. waarom weet ik niet maar dat zegt mn gevoel...
Silvie - Edo / Patrick popje- patrick guppienl - patrick/joris josien - regina pinguin-coen wup - patrick mila - regina /edo jenna - Patrick/Dennis ilona - patrick miepie80 - regina / georgina ranjeewha18 - Edo / Coen oek oek - coen / Edo Meryem85 - Joris Marieke1610 - Joris / Regina Hanna1974 - Dennis Joepies - patrick Maartje06- edo / Joris Kwebbel - dunya / dennis Anitadejong - patrick/edo Senninha - Dunya QueenBee - Edo/Patrick Ik vind toch die joris een vreemde eend. Ik voeg hem even toe aan mijn verdachtenlijstje. Ik vind het wel weer erg lastig dit jaar zeg! Gelukkig maar, want als het vanaf dag 1 zichtbaar is, is er ook niets aan natuurlijk!
ik vind Joris ook errug verdacht en Edo ook. Bij Joris heb ik echt "het"gevoel! Het is wel mindboggling! Wie zou het zijn!