ik heb een blender gekocht vorige week nu is de truc nog de lekkerste mixjes, shakes etc te vinden ik had al iets met ijskoffie.. wat vast lekkerder is als je andere oploskoffie dan die van de aldi koopt (vind die koffie zowieso al niet zo lekker.. maar had niets beters in huis en moest TOCH even proberen!) en vandaag mandarijntjes (+ sap) uit blik met banaan en melk nog meer mensen lekkere ideeen? de zomer komt er weer aan.. dus fruit in overvloed en niets mis met gezond dat OOK nog eens erg lekker is
Ik heb ook een blender en de lekkerste mix vind ik: Poedermelk ( komt uit tropische winkel) ijsklontjes banaan beetje water mango dat heet batido komt vanuit de antillen echt heerlijk
hmm vind je het erg als ik dat op mn receptensite plak? met vermelding of course klinkt erg goed en die poedermelk is gecondenseerde melk ofzo? collega riep ook al dat ik dat moest kopen.. so far gebruik ik (al 2 hele keren dus) gewoon houdbare magere melk
idd gecondenseerde melk poeder bedoel ik. Weet jij waar je dat in nederland kan kopen. verkeerd geschreven water moet er niet bij. ik heb het nu meegenomen vanuit aruba maar is bijna op http://www.cubakeuken.nl/ hier staan ook lekker batido's
hmm ik vraag het collega morgen wel even.. die gebruikt het ook zegt ze dus dan weet ze vast waar je het kan halen
Mijn favoriet is ananas (verse: de "gold" die is extra sweet!) en rode grapefruit. (TIP: Als je een ananas koopt weet je dat hij rijp is als je één van de binnenste bladeren eruit kunt trekken.) Ik doe altijd 1 ananas en 2 grapefruits. Eenvoudig, bomvol vitamen en heerlijk!!!! Groetjes Suusje
Hmm ik had net bananen en appel gemixt.. ging het effe uitproberen.. maar was nie zo lekker.. morgen lekker aardbeien enzo halen hihi
Femke: de ananas schillen en rondom de harde binnenkant wegsnijden. Alles in de blender (behalve dus de harde binnenkant en de schil natuurlijk haha.) De grapefruits pers ik uit in de citruspers en het sap gooi ik vervolgens bij de ananas in de blender.
hmm ik moest dus kiezen tussen banaan + mandarijn of banaan + appel maar mandarijn uit blik enzo.. en dat was al open goede "keuze" dus heb ik weer gemazzeld
Je hebt tegenwoordig ook hele handige ananasboren (lijken een beetje op appelboren), daarmee haal je heel gemakkelijk het eetbare deel van de ananas eruit. Ik vind smoothies met ananas ook errug lekker! Wat ook lekker is als het warm weer is, is fruit klein snijden en invriezen en ingevroren in de blender gooien. Dan heb je een soort ijs-smoothie. Zelf heb ik pas geleden een receptenboek gekocht met 365 smoothies en sappen, dus als je nog meer receptjes wil dan roep je maar Groetjes, Wendy
wennypenny: altijd leuk zag het boekje op bol.com.. denk dat ik het ook maar eens ga halen ben vooral op zoek naar wat nu kan.. en het fruitaanbod is beperkt zeker als je geen 3e voor aardbeien wil betalen
hmm collega wist alleen de "natte variant" namelijk: "blikjes bij iedere supermarkt, tubes bij de toko. Tubes zijn duurder maar langer houdbaar."