Maar ze mogen ze wel inzetten. Dan had iedereen gewoon dat ding in de zak kunnen houden. Vond het gek dat zij gewoon mogen achterhouden
Ik denk dat de anderen bij de anderen hadden gezien dat ze jokers hadden gepakt, die kan je dus niet stiekem achterhouden. Diegenen die ze nu nog hebben riepen dat het kastje niet open ging en ze dus niets eruit konden halen.
Zo werkt dat nou eenmaal bij dit programma, jokers worden om de haverklap stiekem gepakt / gevonden en verzwegen en die mogen dan gewoon worden ingezet, dat is juist het leuke van het spel.
De andere groep had €1400, zij konden dus 7 jokers 'afnemen' meer niet. Vond het wel frappant dat er precies 7 jokers getoond werden.
Leuk dat het weer begonnen is! Ik ben na al die jaren Wie Is De Mol nog steeds zo'n kijker die echt tot het laatste moment géén idee heeft wie de mol is. En ik doe echt wel mn best om het te ontdekken hoor, ik zie het gewoon allemaal niet. (ik zou dus ook echt totaal niet geschikt om mee te doen )
Herkenbaar. Ik heb in al die seizoenen maar 1 Mol doorgehad of zo. Met dobbelstenen zou ik meer kans maken
Hahha same. En ik kijk echt al heeel lang. Vorig seizoen had ik het dan wél al vanaf aflevering 1 goed en bijna top score van Nederland
hoe dan? Ik vind echt altijd alles van iedereen verdacht? Ik heb nooit tunnelvisie, eerder een soort openveld-paniek
Openveld paniek, die houden we er in En heel herkenbaar trouwens. Ik kies zelfs bij de laatste 2 ook altijd voor de verkeerde mol. Is ook een gave, zullen we maar zeggen
Ik zit er ook heel vaak naast hoor Ik had bijv Jan Versteegh al afgeschreven in aflevering 2, veel te aanwezig en op dat moment was zijn vrouw (hoog?)zwanger en dacht dat ze dat risico niet gingen nemen met een mol . Renee en Margriet, zaten allebei echt in m'n irritatie-zone, dus dat wilde ik misschien niet zien Ik had nu bijv Everon al vantevoren afgeschreven, té bekend. De schoenen van Welmoed waren te zien in de intro van het bal, waar iemand gemaskerd en wel zijn uitnodiging inleverde, precies de schoenen van Welmoed . Maar 33-bird op zijn shirt. 33: timers stilzetten op 11:22u, 22e seizoen widm mét 11 kandidaten ipv 10 (22+11). In de vlag van Albanië zit een vogel. En van de 21 complete seizoenen wordt in 19 seizoenen: de mol óf helemaal niet verdacht in aflevering 1 óf degene die eruit gaat zit op de mol. Als laatste heb ik nog iets gezien wat ik NERGENS als hint terug kan vinden: maar dat ga ik eerst ff uitzoeken voordat ik door iedereen voor gek word verklaard
Ben heel benieuwd. Het klinkt wel echt goed dit. Ik zit nu wel in een tunnel ja. Allemaal wel heel toevallig.
wow! Een echte mol-sherlock hier!! Ik ben niet vies van een goede complottheorie dus ik hoor het graag als je zo ver bent haha
Dames even een waarschuwing! Als ik DENK te weten wie de mol is, is het de mol sowieso NIET!!! Ik heb het namelijk nog nooit goed gehad