Ik vind Laetitia irritant. Ik kan mijn vinger er ook niet op leggen waarom ik haar zo irritant vind. Ik blijf bij Fresia.. Ook toen Kim-Lian geld achter hield ze ging er vol in.. ik heb het idee dat dat een tactiek was van haar. En in die huizen was het fantastisch voor haar dat Sahil zo opzichtig aan het doen was
Ik zit ook op Fresia. Inderdaad wat jij zegt, ze ging er vol in op dat moment. En tijdens die huizen opdracht had ze Sahil best kunnen aanspreken op zijn gedrag (want je wilt toch zoveel mogelijk geld verdienen?), maar dat heeft ze niet gedaan. Na afloop was het zijn schuld dat ze niet hadden gestudeerd. En ze gaf misleidende informatie. Bij de kussentjes op de bank zei ze dat er aan de buitenkant 2 gele kussentjes stonden en in het midden 2 kleine blauwe kussentjes. Terwijl die kussentjes hetzelfde formaat hadden als de gele kussentjes Je begrijpt, ik zit helemaal in de Fresia tunnel
Ik ben uit mijn Everon tunnel en in de fresia. Sahil is te overduidelijk en de mol had een fotolijst verplaatst. "De foto met het knappe stel hangt rechts!" En toen ze in de kamer waren hing hij links. Ik heb expres terug gespoeld om het na te kijken. Het lijkt me stug dat de mol de huizen in mocht voor ze gingen wisselen. Want de duo's zijn vast bij elkaar gebleven. Dus een van die 2 moet de mol zijn.
Maar dat was toch ook de bedoeling dat er dingen veranderd waren? De kopjes in de kast stonden ook op de kop.
Ja maar volgens mij wat ik begrijp uit haar opmerking, hadden ze dat ook genoemd als "dit is verplaatst" maar was dat niet wat de crew verplaatst had.
En die rode bank dan? Ik zei gelijk dat die niet rood was, maar zij waren er van overtuigd dat er rode bank gezegd was. Bizar trouwens dat ze echt allemaal op de kop naar beneden gingen!
Joe hebben jullie al een idee? Mijn gevoel zegt al vanaf aflevering 1 Laetitia. Nu deze aflevering vond ik haar wel verdacht. Waarom heeft ze dat zakje met de verdubbelaar niet meer gepakt?? Suspicious!
Ik vond haar wel een erg witte broek aan hebben voor zo'n opdracht. Ik verdenk Kim. Maar ik weet niet precies waarom.
Ik vind Laetitia ook heel irritant in wie is de mol. Weet verder niet hoe ze in het echt is. Maar zoals ik haar op tv zie: heel erg ingestudeerde maniertjes allemaal. Hoofd altijd zo'n beetje schuin. Gewoon net allemaal iets tè. Beetje overdreven. Ik heb ook een collega die altijd zo gaat praten en kijken als er een moeilijk (als in; gevoelig) onderwerp besproken moet worden. Dat krijg ze ineens een andere stem en zo'n sùper begripvolle houding. En precies alle technieken uit de communicatieboekjes. Daar doet Laetitia mij aan denken en daardoor voelt het erg nep. Of dat ook betekent dat ze de mol is, weet ik niet. Dat is mijn collega tenslotte ook niet Vandaag aan het begin van de aflevering (toen er een paar dachten dat er al mensen weg waren) vond ik Everon trouwens heel 'nep' reageren. Alsof hij het al wel wist, maar moest doen alsof hij het niet wist. Terwijl ik de vorige afleveringen totáál niet op Everon zat. Wat hem dus juist wel een goede mol zou maken. Ook opvallend dat Everon nu beide keren in een duo zat waar iets mis ging: bij het zwanenmeer deed hun portofoon het niet meer (en toen ineens weer wel) en bij die beelden viel hun beeld kapot.
Er werd door Kim gezegd dat het gek was dat er maar één bus was, want daar paste ze niet allemaal in. Maar er waren toch twee lege stoelen?
Ik vond dat beginstukje superraar en geacteerd over komen. Eerst van Kim Lian (oh nee het is begonnen?) En dan Hila die heel vreemd gaat rennen om te kijken of Sahil en Fresia er nog wel zijn? Raar stukje. En ik zat op Hila.. kak.. Fresia blijft verdacht vanwege haar fanatieke houding. Laetitia en die verdubbelaar inderdaad.. en ze liep op gegeven moment ook alleen rond bij die beelden. Dat was vreemd. Maar ook nog n beetje op Everon, ook bij de opdracht kwamen er weer vogels langs vliegen toen er tekst in beeld stond. Iedere keer die vogels. En volgende week heeft hij weer dat Bird shirt aan met 33..
Ik vind het ieder seizoen weer lastig, zie bij iedereen ineens hints en verdachte situaties Ik denk alleen zeker te weten dat Thomas en Sahil het NIET zijn. Thomas lijkt me te oprecht en Sahil te opzichtig mollerig. Fresia is me ook te fanatiek, teveel Jan Versteegh look a like.. valt voor mij ook af. De theorie over Everon kan ik me wel inkomen (die vogel aanwijzingen enzo), dus hij is mijn reserve mol Kim Lian valt me nog niet echt op, misschien toch meer op letten... Ik durf het niet te zeggen (want dan is ze dus niet de mol, want: nog nooit goed gehad ) maar Laetitia is voor mij de mol. Ik zei nog ze laat het roze zakje liggen, wedden! En ja hoor.
Ik zit op Sahil en Everon. Vorige week neigde ik meer na Sahil en na gisteren weer naar Everon. Ik denk wel dat het een man is, heb al een poosje een theorie. De mol is om en om man/vrouw. Als ik zo de laatste jaren terug kijk. Laatste keer was het een vrouw, daarom denk ik dat het nu een man moet zijn. Maargoed ik zit meestal op de winnaar ipv de mol
Ik zie dat patroon niet zo: https://www.story.nl/artikel/showbizz/dit-zijn-alle-mollen-van-wie-de-mol-sinds-het-begin-van-de-show?ref=https%3A//www.google.com/&authId=cc609780-12ae-4dba-a71a-6ff7df8b1211
Klopt niet, Vorige jaar wel vrouw maar daarvoor 2 mannen en weer 1 vrouw, https://nl.wikipedia.org/wiki/Wie_is_de_Mol%3F