Ik zie dat ik mollen om gedraaid heb en deze theorie kan dus weg gegooid worden. Maar dan nog vond ik Everon erg verdacht afgelopen aflevering
Ik weet het gewoon echt niet Zat op Laetitia, maar denk nu toch aan Kim Lian. Of misschien toch Thomas, hij zat toch op Sahil en Kim Lian .. Kim Lian leek ook op Sahil te zitten met de test, maarja je weet natuurlijk nooit zeker op wie ze de test hebben gemaakt omdat je maar een klein gedeelte ziet.
1 opmerking vond ik wel heel opmerkelijk van Laetitia, was bij het 1e spel in het fort. Na 3 sleutels stoppen ze met zoeken en dan zegt Laetitia in dat stukje commentaar bij het spel; 'dus ZE zijn gestopt met zoeken, zodat het andere team nog genoeg tijd had om het af te maken'. Ik dacht hoezo ZE? Jij hoort toch ook bij het team van sleutels zoeken? Heb het nog teruggespoeld omdat ik dacht dat ik het misschien verkeerd had gehoord, maar ze zegt echt 'ze zijn gestopt met zoeken'.
Toch gek, meeste zaten op Sahil… Fresia zat op Everon en zit er nog in… ze vertelde niet dat ze ging splitsen… Sahil zat op Kim-Lian, toch?
Ik.blijf bij Leatitia. Fresia is te enthousiast, En de rest vind ik gewoon geen mol. Ik geniet echt van dit programma!!!
Ik weet nog van aflevering 1 te herinneren dat ze een pleidooi moesten houden waarom ze niet de mol zijn. Leatitia zei toen ook; 'een pleidooi om mensen te overtuigen dat ik niet de mol ben...hoe dan?!" Verder niet in de Leatitia tunnel ofzo
Ik heb het alweer opgegeven om op iemand te zitten. Het is toch altijd fout maar het blijft leuk om naar te kijken.
Ik zit vol op fresia bij een van de eerste opdrachten toen er geld werd opgehaald waren ze allemaal blij Het was bij haar echt een gemaakt neppe lach
Ik vind alleen dat er erg weinig aanwijzingen naar haar wijzen… dat baart mij momenteel wat zorgen moet mijn punten inzetten namelijk
Dan nog kunnen er een hoop gedachten in haar hoofd zijn waardoor de lach niet vanuit haarzelf komt, bijvoorbeeld een naderende test en eliminatie. Ik vind Laetitia vaak nep lachen. Maar aan de andere kant lijkt dat ook een overlevingsreactie te zijn. Ik heb haar voor WIDM niet op tv gezien. Dus heb ik geen idee of dat bij haar past of niet.
Mocht er een 'opdracht-die-de-pot-leegtrekt' komen, dan vind ik die wel vrij laat in het spel. Dat betekent dat de mol de opdrachten ervoor niet echt zijn/haar best hoeft te doen. Er kunnen 2 dingen aan de hand zijn: - Everon is de mol. Dan gaat er op het einde 5000 euro uit te pot en kan hij voor 5000 euro lantefanteren - Iemand anders is de mol. Een verdomd slechte mol dan. En mijn verdenkingen gaan naar Thomas
Joeee mijn mol is er uit Is het dan toch Fresia? Of Thomas? Zo gelachen met de schapen opdracht hahah