Ik ga voor Fresia. Ze viel mij helemaal niet op tot het einde. We zijn opnieuw aan het kijken, doen we altijd voor de finale. Nu lijkt het mij toch de meest voor de hand liggende keuze. Dus het zal vast iemand anders zijn
Ik ga vol op Fresia. Mijn zoon op Everon. Ik hoop dat het niet Kim Lian is, want dan lag het er echt te dik bovenop.
Vol op Fresia, maar nu twijfel ik toch Everon en Kim zitten op elkaar en Fresia ook op Everon ben echt heeeeel benieuwd
Ik zit vanaf aflevering 1 op everon. Het hele internet zegt fresia. Maar ik blijf op everon Ik begin nu met de aflevering van vandaag
Ik zit op Fresia. Mijn zoons op Everon, maar ik zie bij hem veel te weinig waardoor ik hem als mol verdenk. Bij Kim ligt het er te dik bovenop, dus daardoor valt ze voor mij af.
ik ook, Bij de andere zie je geregeld van die mollen acties, dat het eigenlijk dik erop ligt. Van Everon heb niks tot weinig van die acties gezien. Wel met die kerstboom. Begin van wie is de mol, Er werd gezegd er hangt een deken over de kerstboom, (deze was roze maar dat zei ze niet) Later zei Everon van hij dit is veranderd de roze laken is weg
Ik heb mijn punten ingezet op Everon. Ik sta ver achter mijn kinderen in de poule, en zij hebben allebei Kim-Lian gedaan. Enige kansje om nog te winnen dus door in ieder geval niet op haarte gaan. En op Everon? Misschien omdat hij het minst opvallend was.
Ik zat de laatste paar afleveringen helemaal op Everon. Maar ik vond zaterdag juist Fresia het meest verdacht. Zij verprutste beide opdrachten, terwijl Everon het best goed deed. Ik ga komende week nog een paar oude afleveringen terugkijken. Want ik ga sowieso al mijn punten op 1 persoon inzetten (no guts, no glory) Maar ik twijfel nog op wie.
Everon weet (als hij de mol is) dat er -5000 uit de pot gaat. dus misschien juist nog even laten zien ik doe mijn best.
Ik heb die internethint gezien en ik kon het zaterdag ook wel inzien waarom diegene de mol zou moeten zijn. Maar dat vond ik ook van anderen. Ik vond ze allemaal wel iets verdachts hebben, dus zonder die internethint had ik het niet meer geweten.