Ik vind Rian heel erg op de achtergrond blijven en ze kijkt ook steeds zo verward. Ik krijg een beetje het gevoel alsof het hele spel haar een teveel is en ze heel erg moe is. Ze zit wel vaak op de goede plekjes dus ik twijfel een beetje of ik haar verdenk.
Mijn eerste ingeving was ook Rian. En wat als ze niet zoveel hoeft te doen, omdat er al voldoende chaos is?
Dit idd. Gewoonlijk wordt de mol op de achtergrond gehouden. Tot pakweg afl.4, hoewel daarna meestal ook nog wel even in de luwte (behalve vorig jaar). Zelf zit ik op Rian of Jeroen. Ben wel benieuwd. Viel het jullie ook op dat Rian zo weinig in beeld was? Of bekijk ik het vanuit een tunnel?
Ja dat legde ik hierboven uit, bij alle 3 de executies zat ze op dezelfde kleur stoel. En ze kwam deze aflevering nogal stil over, ik heb het idee dat ze een blackout had over hoe te mollen. Ik zit iig volledig op haar.
Ik denk dat Rian de mol is, bij afl 2 nadat er werd vertelt dat ze allemaal hadden moeten blijven zitten ipv lopen/spelletjes spelen zag je iedereen mega verbaasd kijken, ze keken elkaar ook allemaal aan. Behalve Rian, die leek bijna geen emotie te hebben en keek vooral hoe de andere reageerde.
Bij het spel met dat bandje aan tafel was zij heel erg op de achtergrond. Ze is sowieso erg op de achtergrond. Ik ben nog niet overtuigd haha
Als Rian nou vanavond weer op dezelfde kleur stoel zit als de afvaller is het wel echt klaar voor mij. De kans dat zoiets toevallig gebeurt na 4(?) afleveringen is echt heel klein. Ben benieuwd.
Ik begreep dat er een buikgriep heerste en dat meer kandidaten wat op de achtergrond waren afgelopen aflevering.
Toen ik de deelnemerslijst zag was Rian direct mijn mol....alleen zit ik altijd fout. Dus zal het wel niet zo zijn. Maar als dat met die stoeltjes weer zo is dan zit ik denk ik toch vast in een tunnel.
Ik vond het wel een leuke aflevering. Ben wel van Anna af, te veel kandidaat. Ook Rian was helemaal niet verdacht deze afleveringen.
Beetje simpele opdrachten deze keer vond ik. Ook met die blokjes op het strand. Ik dacht nog even gaat er iemand naar winnaarseiland? De opdrachten op de bootjes ook saai vond ik. Hopelijk volgende week weer spannender.
Ja dat soort opdrachten zijn vooral leuk om zelf te doen, niet om naar te kijken. Ik vond het wel verbazingwekkend hoe lang het duurde voor ze op Qatar kwamen. En Kameroen bij de C Die marktopdracht vond ik onduidelijk... Maar dat die drie afvallers daar ook rondliepen vond ik wel heel geinig en spannend!
Dat zei ik ook . Mijn dochter zei echter direct, misschien iemand die ook vaak of veel Engels praat, want dan maak je wellicht snel een klik in je hoofd naar het Engelse woord Cameroon. Die uitleg kon ik wel begrijpen, mijn dochters zijn ook vrij Engels ingesteld (qua internet en ook bijv lezen, oudste leest veel Engelse boeken) en zijn heel soms ook weleens op zoek naar het Nederlandse woord van iets waarvan ze het Engelse woord wel weten .