Wie is de vader???

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Jamy803, 18 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavanDaisy

MamavanDaisy Fanatiek lid

28 mei 2012
    1.051
    0
    0
    huismoeder
    Dokkum
    Kans dat het van je beste vriend is, is klein, maar de kans is er wel.
    Wat eerder benoemd is is het feit dat je misschien niet de eisprong hebt gevoeld maar kwaaltjes van het al zwanger zijn.
    Ik zou een echo afwachten en vanuit daar bepalen wanneer de eisprong ongeveer heeft plaats gevonden. Alhoewel dit ook geen 100% zekere uitkomst zal geven.

Wil jij het 100% zeker weten, dan is de dna test nodig.

Verder zal ik hier niet mijn oordeel geven, daar heb je namelijk niet om gevraagd!

Sterkte!

x

2. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Aan beiden mannen vertellen dat één van hun de mogelijke vader kan zijn. Het is lastig om rond de termijn echo te bepalen wie de vader is omdat je op één der zelfde dag sex heb gehad. Je kan natuurlijk wel afwachten dat wanneer je die echo heb, je i.i.g. weet hoelang je zwanger bent misschien ben je langer zwanger dan je denkt en weet je dat de baby van jou vriend is dan kan je natuurlijk besluiten om het niet te vertellen. En anders moet je toch echt met de billen bloot als is het maar voor je baby dan zou je echt een dna test moeten doen. Succes ermee meid!

3. Chaii

Chaii Niet meer actief

@ts, Ik zou de vrede bewaren..
    Eerst genieten van je zwangerschap en ervanuit gaan dat het van hem is. En als het kindje geboren is dit even laten bevestigen.
    De kans is inderdaad groter dat het kind gewoon van je huidige vriend is. En nooit meer met je beste vriend het bed in duiken!!! :p

4. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    Wat ik niet begrijp is waarom je in eerste instantie vreemd gaat? Want blijkbaar ( in mijn ogen dan ) zit jullie relatie niet zo goed ! Want anders doe je het niet ? Het lijkt me niet een hele mooie basis om een kind in te zetten! Ik zou zeker je vriend vertellen wat je gedaan hebt ! Ik bedoel het overigens niet rot hoor! Maar vind echt in dit verhaal dat je op de blaren moet zitten ! En hoe te vertellen? Nooit een juiste manier voor , maar ga het gesprek met hem aan, en wie weet komen jullie hier heel sterk uit! Succes meid

5. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.324
    673
    113
    Utrecht
    Je wilt weten wie de vader is. De enige manier om dit heel zeker te weten is een dna-test. Ik denk dat je verder alleen maar gaat piekeren: "wie is de vader van mijn kindje?" Dat is waar jij op dit moment, denk ik, het meest mee zit.
    Maar vind je niet dat je kindje ook het recht heeft om 100 procent te weten wie zijn/haar vader is? Jij hebt als volwassene de keuze gemaakt om met een ander naar bed te gaan. Nu blijkt dat jij zwanger bent. Nu gaat het niet meer om jou, het gaat om je kindje. Wat voor basis geef je hem/haar mee. Jij zult altijd, wanneer je geen dna-test doet, weten dat je kindje van de één of van de ander kan zijn. Dat lijkt mij geen gezellig vooruitzicht.
    En je vriend zal wanneer je hem vertelt zwanger te zijn enorm trots zijn, allerlei voorstellingen maken in zijn gedachten, dat zijn kindje voor het eerst "papa" zegt, zijn hand vasthoudt, enz. Dit, terwijl jij weet dat ook een ander de vader kan zijn!
    Sorry hoor, maar ik zie twee verliezers: je vriend en nog erger je ongeboren kind.
    Ik wens je heel veel wijsheid voor je kind en voor je vriend. (zij hebben hier niet om gevraagd).

6. Jamy803

Jamy803 Nieuw lid

18 jun 2012
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ iedereen!!!
    Ik weet dondersgoed dat ik fout zit. Ik ben superblij met me zwangerschap, maar kan er niet van genieten zolang ik niet eerlijk ben tegen me vriend.
    Mijn beste vriend weet het wel al en hij steunt me in welke keuze ik maak. Maar de juiste keuze is voor mij het vertellen aan me vriend en zorgen dat mijn baby een goed leven zal hebben.
    Ik ben blij dat er een paar mensen zijn die tenminste een beetje meelevend zijn en niet gelijk met hun vinger gaan wijzen. Want iedereen maakt fouten en zelf onherstelbare fouten!!!
    Ik aanvaar de consequenties van mijn fouten en leer er van. Daar gaat het om!!!
    Tuurlijk had ik een MAP kunnen nemen, maar dat heb ik niet gedaan.
    Tuurlijk had ik een condoom moeten gebruiken, maar dat heb ik niet gedaan.
    En tuurlijk had ik nooit met me beste vriend naar bed moeten gaan, maar ik heb het wel gedaan en kan dat niet terug draaien!!!!

Bedankt iedereen voor de reacties en van mij mag het ook wel gesloten worden want word alleen maar mee gestresst dor alle negatieve reacties

7. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

nou, dat is lekker.. je vriend 9 maanden voorliegen ;)
    hem in de waan laten dat hij de vader is van het kindje, en alles koek en ei is en haar vriend helemaal blij word van een kindje op komst, en dat TS zo'n goede partner is terwijl TS misschien wel zwanger is van een ander en is vreemdgegaan tijdens hun relatie

leuk als die man er dadelijk bijv na 9 maanden achterkomt dat je vrouw is bevallen van een kind van een ander en is vreemdgegaan..

hoe zou jij het vinden als JIJ de man van TS in kwestie was en jou vriendin zwanger was en jij in de waan was dat het kindje van jou is en je vriendin schone schijn speelt terwijl je vriendin mogelijk zwanger is van een ander en op 1 en dezelfde dag het bed heeft gedeeld met jou en haar beste vriend ;)

8. Elynada

Elynada Bekend lid

12 jan 2011
    502
    0
    0
    België
    Hoho wat zitten er hier toch heiligen op dit forum zeg! Uiteraard was het stom van de TS en vind ik vreemdgaan niet ok, maar om dan van die uitspraken te doen van je had beter een morningafterpil genomen en het is terecht dat je vriend je verlaat en blablabla. Het leven is heus niet zo zwart wit als sommigen hier denken. Het is nu zoals het is en erover lopen te zeiken dat het toch niet hoort en zo verder, lost niets op. Mensen veroordelen, bah! Alsof jullie zelf allemaal zonder fouten zijn...

9. singlemom23

27 mei 2012
    54
    0
    0
    NULL
    NULL
    #49 singlemom23, 18 jun 2012
    Laatst bewerkt: 18 jun 2012
    had niet zo'n leuke reactie gegeven, dit omdat ik nog niet alles had doorgenomen.

je hebt genoeg commentaar gehad !
    en je bent duidelijk op de hoogte van de fout die je hebt gemaakt.

ik snap best dat iedereen over de morning after pil begint. Persoonlijk had ik die keuze ook gemaakt als ik in jou schoenen zou staan.

Zijn enkele dingen die je kunt doen.

1. Het stil houden, en hopen dat het kindje van je vriend is. je zit dan wel zelf in de onzekerheid.
    2. het vertellen en voor de gevolgen instaan dat je kindje op zal groeien zonder vader.
    3. en heel eerlijk dat zal mijn keuze zijn. stil zijn, abortus (sorry voor de mensen die er tegen zijn) en eens heel goed nadenken over je relatie !

ik hoop dat je er uit komt.

10. Chaii

Chaii Niet meer actief

Als het kind wel van hem is is dat wel in het kinds voordeel ja dat 'voorliegen'.

Ik heb heel wat meegemaakt in mijn relatie en een mega groot inlevelings vermogen als het om mijn partner gaat. Maar dat is zoeen lang verhaal wat ik allemaal zou pikken en waarom. ;)

11. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.158
    35.818
    113
    Heilig, nee hoor, zeker niet, maar dit gaat dan ook wel heel erg ver he?

@ts: zo snel mogelijk je vriend vertellen. Hij heeft recht op de waarheid en dan kun je van daaruit verder kijken wat er gaat gebeuren, dat hangt toch van zijn reactie af neem ik aan.

12. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Ik snap niet zo goed wat je bedoeling hiervan is.. Wij zijn geen DNA testen en geen helderzienden dat we je het antwoord op je vraag kunnen geven. En zoals altijd zijn er mensen die een vinger zullen wijzen, dat had je van tevoren kunnen verwachten.

Succes met alles.

13. Deerne85

Deerne85 Fanatiek lid

10 mei 2012
    1.681
    0
    0
    Vreemdgaan hoeft niet altijd met de kwaliteit van je relatie te maken hebben hoor!!! Believe me I know... Lekker makkelijk om te oordelen, maar je was er niet bij! ;)

14. Deerne85

Deerne85 Fanatiek lid

10 mei 2012
    1.681
    0
    0
    Denk trouwens ook dat er wel een slotje op mag inmiddels, TS weet nu wel dat ze een DNA test moet doen, en wat ze allemaal beter niet had kunnen doen... Vind het jammer dat ze toch verwijten krijgt terwijl ze alleen maar advies wil!

15. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.158
    35.818
    113
    Tja, misschien had ze dan beter advies in kunnen winnen voordat ze zichzelf in zo'n lastige situatie werkte. Vind het gewoon sneu voor het kindje, want die is er straks de dupe van.

16. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    vandaar ook je reactie, ik vind dat het wel met je relatie te maken heeft, want waarom ga je in godsnaam vreemd als je relatie zo goed is? En believe me i know i was there ! :$ Ook ik ben vreemd gegaan en mijn relatie was zeker niet goed meer, het verdiend dan ook niet de schoonheidsprijs maar heb het mijn ex toen gelijk verteld en we hebben er een punt achter gezet! dus ik denk dat ik wel mag oordelen vind je ook niet ?

17. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Dat slotje mag ts dan zelf aanvragen wie zijn wij om dat te bepalen?

Zou zeggen ts, openheid en eerlijkheid duren het langst. En aangezien ze zo bang is, denk ik dat de relatie idd niet stabiel is, anders was je niet vreemdgegaan... Ze zei dat ze het met haar beste vriend gedaan had, er was geen sprake van dwang..

Snap heel goed de meningen van de anderen.

Sucses met het vertellen aan de evt vaders van je kindje.

Ik denk ook dat je grote kans maakt dat beste vriend de papa is, omdat je het al zolang probeert met je eigen vriend......

18. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    overigens, kan het wel heel goed zijn dat je zwanger bent geworden van je beste vriend, mijn vriendin is op die manier ook zwanger geraakt door voorvocht en niet van het klaarkomen zelf! Ik wil ts ook helemaal niet aanvallen, maar ik denk wel als je zo'n topic opent dat je ook een mening krijgt waar je niet op zit te wachten ! Ik zou echt een goed gesprek hebben met je vriend, en hopen als je relatie wel gewoon goed is, dat jullie hier samen uit kunnen komen en dat het kindje gewoon van je vriend is! Sterkte en veel geluk met je kindje

19. meerie

meerie Actief lid

30 apr 2011
    391
    0
    0
    Feit is dat het 50-50 is. Je partner en beste vriend hebben beide evenveel kans om de vader te zijn. Van voorvocht kun je zwanger worden, dus dat de ene man meer kans heeft dat ie vader van het kindje is klopt niet.
    Succes meid met het maken van je beslissingen!!

20. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Ik denk dat alles met betreft je vraag wel bekend is zo ondertussen.
    Alleen door een test te doen kun je zekerheid krijgen. We kunnen alllerlei theorien erop loslaten maar daar heb je weinig aan.

Wat ik me wel afvraag of je het niet erger maakt op deze manier.
    Je bent met je beste vriend...die weet ondertussen de waarheid.
    Op dit moment is de huidige vriend de enige die geen idee heeft wat er aan de hand is. Als hij er achter komt dat jullie samen allang op de hoogte waren en jullie hem al die tijd hebben lopen bedonderen...

Deel Deze Pagina