ik heb uggs te koop staan op mp. nu krijg ik een mailtje met de vraag: zijn ze 1 op 1 imitatie? geen idee wat het betekent. ik weet ook niet 100% of het echte zijn. ik heb ze gehad maar ik denk voor 95% van wel. het logo ziet er heel echt uit, made in china, zool klopt precies etc. iemand een idee
Als ze 'made in China' zijn, zijn ze dus niet echt Echte UGG's komen uit Australië. Ik denk met een 1 op 1 imitatie dat de koper wil weten of ze er net zo uitzien als het origineel. Er zijn een hele hoop neppers op de markt die er wel op lijken, maar niet precies hetzelfde zijn.
Dat is dus volgens mij niet zo maar goed. ik heb al terug gemaild dat ze er maar vanuit moet gaan dat ze nep zijn
heb net nog zitten lezen. dat model wat ik heb wordt dus idd in china gemaakt. en het binnenste labeltje ziet er precies zo uit als bij de echte op het voorbeeld
Echte Uggs worden juist in China gemaakt. Zou jammer zijn als je echte weg doet voor weinig. Heb je aan de binnenkant van een ugg een hologram aan het labeltje zitten. Hier is een voorbeeld New Hologram Australia UGG1873 Bailey Button Triplet Boot Sheepskin Women Boot - Bailey Triplet - Australia UGG Boot (China Manufacturer) -
Komt het door de foto, of staan de letters niet recht achter elkaar? Als dat idd het geval is, is er zeker een grote kans dat het nep is..
foto s van internet hoe je echte kan herkennen en neppers. dit moet dus een echt label zijn en die van mij is precies hetzelfde. dat andere ding zit er dan weer niet in
ik heb maar gewoon gemaild dat het misschien neppers zijn maar iig wel hele goeie. vraag 25 euro. ze zijn gedragen. is dat wat?
Het lijken geen echte te zijn te zien aan het bont? Misschien ben ik wel gek hoor Denk toch dat ze te groot zijn moet echt maatje 40