Hoi, Zijn er hier nog meiden die momenteel in de wachtweken zitten? Wij kregen afgelopen dinsdag een eerste cyro teruggeplaatst. Lijkt me wel leuk om elkaar door die verschrikkelijke wachtweken te helpen. groetjes Biepje
Hoi, Ja hier zit er nog 1 ongeduldig te wachten op dr bankje heb op 24/2 onze 1ste embryo terugplaatsing gehad en nu kan ik niet wachten totdat ik mag testen 9/3.....
Even een vraagje.. hoeveel cryo's hadden jullie? Wij hebben er maar 1 en die wordt morgen ontdooit. Zondag horen we of het gelukt is. Ik ben zooo bang. Ik lees vooral dat iedereen er meerdere laat ontdooien om kans te maken. Maar wij hebben er maar 1.. dus durf niet meer te hopen nu.
Begrijp ik het goed dat je er ook maar 1 hebt laten ontdooien en dat dus goed is gegaan? Dat zou me wel weer hoop geven
Na wat zoekwerk ben ik bang dat ik je verkeerde info heb gegeven. Het was onze 1ste IVF punctie en terugplaatsing dus dat is helemaal geen cryo 🙄 sorry!!! Maar vriendin van mij had er maar 1 en die ontdooiing is we goed gegaan!
Pff dat is dan toch wel erg fijn om te horen! Ik zal proberen hoop te houden! Mag ik als de terugplaatsing door gaat met jullie mee schrijven?
Ik ook sinds dinsdag op het wachtbankje Ook een cryo! Begin het nu al wat moeilijker te krijgen...wil het gewoon weten! En heb een flinke dosis zelfbescherming, durf bijna niet hopen. Voelen jullie al iets dames? Ben altijd zo gefocused op symptomen, maar voel zoals gewoonlijk weer niets!
Ik heb een succesverhaal. Dit is mijn derde cryo terugplaatsing en alle cryo' s per 1 uit de vriezer en ook goed ontdooit. Het is absoluut een spannend moment, maar het kan dus zeker wel! Fingers crossed!!!!
Ik zit aan het eind van de wachtweken. Ik heb vorige week vrijdag een tp van een cryo van 6 dagen oud gehad. Morgen is het 14dpo en maandag mag ik voor de bloedtest. Ik vind het heel erg spannend! Voel wel van alles, maar weet dat het alle kanten op kan gaan. Heb er niet echt een heel goed gevoel meer over, maar dat komt ook omdat ik alles vergelijk met de zwangerschap van mijn zoontje. En niet alle zwangerschappen zijn hetzelfde natuurlijk maar in mijn hoofd wel
Ik heb nu 3x een cryo terug laten plaatsen. De eerste keer in 2012, goed ontdooit en licht positief getest. Dat ging helaas heel snel mis. Ik was ook erg angstig over het ontdooien, wij hadden er toen ook maar eentje en na de cryo zouden we ook stoppen met behandelen. Ook gestopt overigens, maar eind 2014 weer begonnen en zwanger geraakt van mijn zoontje In november 2016 1 cryo laten ontdooien. Ook licht positief getest maar dat ging met 5 weken fout. En nu 1 cryo laten ontdooien. Deze was zelfs flink door gaan ontwikkelen na het ontdooien. Het gaf hem zelfs een boost. Hier dus qua ontdooien alleen maar positieve verhalen.
Dame en Saskia wat fijn te horen dat het bij jullie gewoon goed gaat bij de ontdooiing dat geeft me zo veel hoop! Ik duim voor jullie allemaal dat er mooie knaltesten mogen komen deze week!
Ik voel helemaal niks op de zere borsten na. Kan door de utrogestan komen maar ja kan ook weer wat anders betekenen. Weet totaal niet hoe het bij m'n dochter voelde maar dat was ook IUI en normaal werd ik op dag 10 ongi en dag 12 nog niks dus had ik stiekem al hoop. En zag de aders heel goed lopen en die zie ik nu ook maar ja ..... wordt er gek van 😫☺️ Irritant het dat wachten dames ☺️
hoi! ik heb afgelopen zondag een cryo teruggeplaatst gekregen! dinsdag of woensdag is mijn nod. ik vind het super moeilijk dat wachten! Cindy ik had 3 cryo's. de 2e is nu teruggeplaatst. de eerste was goed ontdooid en ook nog ingenesteld maar helaas leeg vruchtzakje. nu dus de 2e en heb ik er nog 1 in de vriezer. 1 is gewoon een kans! geen zorgen, het blijft spannend.
Tammie, wat lees ik nu?! We zaten samen in een ander cryotopic in november. Lees nu dat je een ma hebt gehad. Wat erg! Veel succes op het wachtbankje.
Fijn al die positieve verhalen. Dat geeft toxh weer hoop sterkte op het wachtbankje allemaal, ik hoop er zondag bij te komen zitten!