wie is er afgevallen met de wii fit

Discussion in 'De lounge' started by jojo29, Sep 29, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

Sep 15, 2008
    15,693
    1
    0
    @ wilma:

eplaza.com - PS3 My Body Coach 2 + gewichten

Dit is ook zo'n spelletje met gewichten. Ben er ook over aan't denken om dit op m'n kerstlijstje te zetten want lijkt me wel leuk toen ik de trailer zag.

Ben heel blij dat PS3 nu de wii nagaat qua spellen, want m'n man is helemaal into PS... ;) :D

2. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

Feb 25, 2009
    6,014
    141
    63
    R'dam
    ohhh ik heb ook ff op youtube gekeken naar wii zumba ziet er echt leuk uit ga hem kopen!!

3. Smile

Smile Fanatiek lid

Sep 11, 2008
    4,358
    0
    0
    Wij hebben ook de WI fit gehad. Resultaat: vervelende spierpijn omdat je je spieren toch niet helemaal goed gebruikt. Met boksen bijvoorbeeld heb je geen weerstand, maar je moet wel erg had tegen slaan om de tegenstander te verslaan. Heb laatst ook een krantenartikel gelezen dat hier blessures door ontstaan.....

4. tupp

tupp VIP lid

Jun 13, 2009
    22,827
    19,159
    113
    Female
    lerares basisonderwijs
    Wat Smile Egt is inderdaad herkenbaar. Ik doe zelf aan vechtsporten, maar boksen e.d. doe ik bewust niet op de Wii! Het levert geen winst op en inderdaad; erg blessure gevoelig.

5. jojo29

jojo29 Bekend lid

Feb 4, 2008
    709
    0
    0
    verkoopster
    utrecht
    nou ik heb zumba gekocht en gedaan erg leuk zweet me kapot en heb zelf al lichte spierpijn.

alleen nu wel doorzetten.
    gr jojo

6. Wilma

Wilma VIP lid

May 22, 2006
    6,396
    1
    0
    Uithoorn
    Heb trainen met die coach een jaar volgehouden. Maar uiteindelijk had ik het wel een beetje gezien (je moet het wel PRECIES goed doen wil je je punten krijgen en soms hapert de Wii zelf en mis je dus een aantal bewegingen terwijl je ze wel goed doet. Zwaar is hij wel idd maar je kan hem aanpassen op je fitheid heh!

Met boksen ed nog nooit geen problemen gehad dat ik echt hard moest slaan eigenlijk...ik heb mn schouder verklooit met bowlen de eerste paar keer dat ik het deed. Je moet wel een beetje bekijken wat je doet natuurlijk (en dat deed ik dus niet met bowlen!)

Zit te bedenken of ik dan ook zumbla doe want ik denk dat er hier een kleine meid wel mee wil dansen dan :D

Share This Page