Herfstvakantie met hond

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Cin85, 18 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.492
    13.946
    113
    Vrouw
    Wij willen in de herfstvakantie graag weg met onze hond van dan net 1 jaar. Het liefst gaan wij naar een bosrijke omgeving niet verder dan 600 km vanaf Utrecht, wie weet er een leuk huisje waar je in de omgeving heerlijk in het bos kan wandelen met een loslopende hond? Want niet overal mogen honden loslopen, en 10 dagen aan de riem zie ik niet zo zitten.
    Een overdekt zwembad erbij zou voor de kinderen ook erg leuk zijn.
    Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen en tips!

2. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    https://www.landal.nl/parken/village-leau-dheure

Wij zijn hier jaren terug geweest mrt onze hond. Geweldig! Luxe huisjes, mooi park en het meer is geweldig. Je loopt zo de bossen in. Of loslopen echt is toegestaan geen idee maar onze hond heeft nauwelijks aan de riem gezeten . Rondje ( nou ja rondje, t is een flinke wandeling) om t meer was echt heerlijk!

zwangerevrouw vindt dit leuk.
  3. Manolito

Manolito Fanatiek lid

12 sep 2016
    2.659
    2.109
    113
    Wij gaan in de herfstvakantie naar Texel.
    Met 2 honden.
    Een volwassen Duitse Herder en een Labrador pup van (dan) 13 weken.
    Dus dat wordt ff tillen op het strand

Anouk2005 vindt dit leuk.
  4. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    Wij zijn jaaaren geleden naar cp eifel geweest. Je loopt zo de bossen in en voor kinderen is er een leuk zwembad en kidsclub. Wij hadden de honden gewoon los. In Duitsland mogen ze meestal de zomerperiode niet los ik dacht mrt mr/april tot sept

5. Treez

Treez Niet meer actief

Wij gaan in het najaar graag naar de Waddeneilanden met de honden. Heerlijk uitwaaien, veel bos, maar ook lekker rennen over het strand. Ik vind het een perfecte vakantiebestemming met hond. In de meeste restaurants / strandtenten ook aandacht voor de honden in de vorm van waterbakken die er standaard staan met soms zelfs een hondenkoekje.

6. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.646
    5.680
    113
    Landal twenhaarsveld ! heel gericht op honden.

7. Ster27

Ster27 Fanatiek lid

14 jan 2010
    2.905
    254
    83
    Hier sluit ik mij helemaal bij aan! Wij gaan graag naar Texel, voornamelijk ook vanwege de gastvriendelijkheid voor honden.

Treez vindt dit leuk.
  8. Treez

Treez Niet meer actief

Klopt. Ik vind Texel niet het mooiste Waddeneiland, maar inderdaad wel het meest hondvriendelijk. Wij hebben twee grote honden en ik voel mij daar overal welkom met onze bakbeesten.

9. wendyw80

wendyw80 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.189
    24
    38
    zeeland
    Landal Hochwald direct bij de bossen waar je uren (los) kunt wandelen met de hond.
    Zwembad stelt alleen niet veel voor,wel is er nog een indoorspeeltuin en een klimpark tegenover het park.
    Park heeft speciale 'honden'huisjes met omheinde tuin waar ze los kunnen lopen en
    voorzieningen in het huisje zoals bv een hondenmand,bench,voederbakken zodat je die niet perse hoeft mee te nemen.
    https://www.landal.nl/parken/hochwald/accommodaties/6bd

10. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Landal Wirfttal, ongeveer 3 uur rijden vanaf Utrecht. We zijn er al een keer of 6 geweest met de hond. Je loopt zo de bossen in. De kinderen vinden het ook een leuk park. https://www.landal.nl/parken/wirfttal

11. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.492
    13.946
    113
    Vrouw
    Bedankt voor alle reacties! Als de kinderen binnenkort naar school zijn gaan mijn man en ik even kijken naar Texel en landal parken in Duitsland, moet goed komen!

Deel Deze Pagina