Altijd als ik ongesteld moet worden Herken Ik mezelf niet meer...

Discussie in 'De lounge' gestart door annetske, 13 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Ik vraag me af of er meer zijn met dit probleem... Het probleem is 1 a 2 dagen voor mijn menstruatie ben ik Down, heb een kort lontje en ben ontzettend moe en heb hoofdpijn. Vooral het down zijn zit me zo dwars. Normaal ben ik altijd Vrolijk en levenslustig maar zodra mijn menstruatie er aan komt ben ik niet vooruit te branden en heb een kort lontje. Vandaag ook weer zo'n dag dus :( Ik baal er zo van! Vanochtend al uitgevallen tegen mijn zoon om niks waar ik me schuldig om voel nu. En ik weet morgen is het weer voorbij... Is hier iets aan te doen? Mijn hormonen zijn helemaal in de hobbel nu. Dit probleem is na mijn zwangerschap ontstaan voor de zwangerschap had nooit ergens last van nl.

2. Female

Female Niet meer actief

Ik ben ook niet zo leuk, de dagen voor ik ongesteld wordt.
    Kan niks hebben, ben erg kortaf en zou het liefst de hele dag in mn uppie thuis zijn....

Ik probeer de laatste maanden er niet teveel aan toe te geven dat k rotbuien heb en dan gaat het me eigenlijk best goed af, al zeg ik het zelf ;)

3. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

2 jul 2008
    3.253
    16
    38
    Brabant
    Hier ook een wandelende tijdbom, het begint een week voor ik ongesteld moet worden. Ik probeer er ook niet aan toe te geven, maar het valt niet altijd mee. Het is hier begonnen sinds mijn zoontje anderhalf is, ben toen pas helemaal ontzwangerd. Ik vind mezelf op die dagen ook echt niet aardig, ik ben nu weer begonnen met multivitamines, die slikte ik ook voor ik zwanger was, dat hielp altijd wel goed.

4. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Bedoel je dan Multivitamines speciaal voor vrouwen? Ik probeer er ook niet aan toe te geven maar soms dan knap ik gewoon :( Ik ben ook het liefst alleen deze dag maar ben alleenstaande moeder dus ik moet wel voor mijn zoon zorgen ;) Vanmiddag ben ik met hem weg geweest en dit deed mij goed voelde mij stukken beterder dan wanneer ik in huis zit. Hopelijk morgen ongesteld dan ben ik weer de normale ik haha.

5. lianda

lianda Fanatiek lid

6 jun 2007
    2.367
    0
    0
    werkt bij centerparcs
    noord babant
    Hier ook met hetzelfde probleem ik merk dat ik ongesteld word dan krijg ik koppijn.
    Ook dat na de bevalling van mijn derde kindje.
    En als ik ongesteld ben dan pfff ben ik kortaf kan ik niks hebben en als ze dan aan me kop zeuren grrr

6. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

2 jul 2008
    3.253
    16
    38
    Brabant
    Ik slik een gewone multivitamine, maar waar wel genoeg vit B inzit. Je kunt ook een speciale voor vrouwen gebruiken, maar ik vind er niet veel verschil inzitten. Ik ben er pas weer mee begonnen en moet zeggen dat ik deze maand de 'aanloopperiode' al beter doorgekomen ben.

Ik ga die week ook veel weg met mijn zoontje en geef hem wat extra aandacht, dat werkt hier goed. Ik zit ook het liefst met mijn dekbed over mijn hoofd, maar ja daar wordt je ook niet vrolijker van:D

7. francis78

francis78 Bekend lid

7 feb 2009
    832
    0
    0
    Hier nog iemand met een heel kort lontje. Probeer mezelf dan wel in bedwang te houden, maar dat lukt niet altijd. En oja, ik MOET chocola eten, als is het de hagelslag uit het pak, maakt niks uit!

8. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Ik ben emo chick de week voor ik ongi moet worden. ZEKER de 3 a 4 dagen voor het begin. :(
    Kan niks hebben en als je boe tegen me zegt kan ik wel janken! (gelukkig houd ik t toch 9vd 10x nog wel droog want voel me zo voor paal staan..)
    Zodra het bloed vloeid is het ineens weer over en sta ik weer mn mannetje... naja vrouwtje dan. :D
    Maar die eene "week" in de maand...pffff
    sluit ik mezelf liefst op in n kamertje met geblindeerde ramen en zonder contact met buitenwereld.. schuif mn prakkie maar onder de deur door ofzo ;)
    Maar t is niet altijd n hele week eigenlijk. Tussen de 3 en de 5 dagen voor het vloeien.
    Maar als je er zo erg mee kampt zou ik gewoon eens n babbeltje houden met de HA. Wie weet kan er wat aan gedaan worden?

9. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Hier precies het zelfde. Maar ik kan zeggen dat het bij mij aan de pil ligt, tenminste aan de hormonen in de pil. Heb een tijd geen pil geslikt (om zwanger te worden) en toen had k het niet en ook toen ik een spiraaltje had was ik niet zo opvliegerig. Maar helaas kon ik niet tegen het spiraaltje, ik bleef maar ongesteld, dus dan maar weer aan de pil.... met deze bijwerking(en)

10. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    En trouwens, niet alleen de dagen ervoor heel erg chagi, maar ook veel (heel veel) chocola eten voor mijn menstruatie, schoonmaakwoede (dus echt de alles wordt gepoetst), minder zin in sex en helemaal wat minder vrolijk de hele maand. Zonder pil was ik echt een leuker mens (vind ik). Maar om nou 16 kinderen op de wereld te zetten... Na een, hopelijk, twede kindje ga ik het koperspiraaltje proberen, want zo kan ik toch ook geen 45 worden.

11. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Schoonmaakwoede heb ik ook! Stofzuigen, afstoffen, dweilen noem maar op alles komt aan bod. Ben gisteren met mijn zoon naar een indoorspeeltuin geweest en hij vond dit super dus ik was ook helemaal weer vrolijk! Het helpt echt om leuke dingen te gaan ondernemen met je kindje zodat je er zelf minder last van hebt en je kindje ook! Vandaag is alles weer onder controle, het is echt maar 1 dag altijd bij mij in de maand.

12. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.601
    899
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Zag een x experiment op tv met vrouwen die meer zuivel en vis aten,hadden minder last van pms.

13. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Hier ook een pms gevalletje..ben alles behalve lief :)Ik zeg het dan ook van tevoren dan weet me man in ieder geval dat het niet aan hem ligt ;)

14. Angel1980

Angel1980 Niet meer actief

Heel herkenbaar! Ik ben ook inderdaad vóór mijn menstruatie een heks, ik voel me ook een heks en reageer ook zo...:( Tegenwoordig probeer ik toch er heel bewust mee om te gaan, zorgen dat het niet zo ver komt ( ruzie maken, uit m'n slof schieten enz..) En wat inderdaad opvallend is, het is sinds ik moeder ben! Daarvoor nooit geen last gehad van stemmingswisselingen. Maar ik vind het oprecht een hele vervelende periode, waar ik soms erg tegenop zien.

Deel Deze Pagina