wie is er al naar de huishoudbeurs geweest?

Discussie in 'De lounge' gestart door Moonfairy, 20 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    gewoon een meeting houden op de beurs hahahaha:Den dan de zp trolly race;)

2. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    hoeveel betaal je nu om bij de arena te parkeren ?? ik lees 15,5 euro en hoor net iemand die een 10tje heeft betaald ??

Iemand enig idee hoeveel het is waar de bussen staan voor de rai daar mocht je dus nl vandeweek ook parkeren (niet opgelet hoe duur het was omdat we niet naar de HHb gingen);)

3. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Ik pak de trein zodra de man des huizes thuis is. De parkeertarieven zijn enorm. Is pas rendabel als je met meerdere mensen gaat.
    Ik heb een trolley van mijn moeder geleend dus ik ben voorbereid:)

Dus als je een dolle mina ziet langsstampebn met een blauwe geblomde trolley, that's me.

4. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ik ga morgen, lekker met de trein. Heb een treinkaartje van de kruidvat voor 13 euro en stap bij de RAI uit. Ideaaal.

5. flipflop

flipflop Fanatiek lid

4 dec 2010
    3.253
    1.011
    113
    Zuid-Holland
    Vandaag leuke dag gehad op de HHB en 9mndbeurs! Leuke dingen gescoord en natuurlijk lekker met mn trolley rond gehobbeld :)

Maar wat ik nog steeds echt niet begrijp en in feite ook reuze zielig vindt is al die kleine kids die worden meegesleept!!! Zo'n drukte, zoveel mensen, zoveel lawaai......allemaal jammerende kids gezien in hun buggy's!!
    Ik snap dat eerlijk gezegd echt niet, tis voor kinderen zelf toch echt niet leuk zo'n beurs?!! En dan nog voor jou als moeder toch ook niet relaxed om op zo'n beurs continu op je kind te moeten letten?? Lijkt mij echt totaal niet ontspannen!

6. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Zo ik zit lekker op de bank na een voldaan dagje.. Veel pijn nu maar heb het er voor over gehad!

Heb 3 mooie shirts voor jay gescoord bij 4 funkyflavours. Voor de rest niets gekocht goed hè ;)

En ai ai die baby's ik was vorig jaar al verbaast maar het leek nu nog wel erger.. Huilen huilen huilen wat onwijs zielig.. En dan viel het qua geluid nog wel bij de 9maanden maar als je die vreedzaal binnen kwam wat een herrie ik zag een kindje liggen in de bakkie die armpjes schokte helemaal en huilen verschrikkelijk nou serieus als je je kindje daar aan bloot steld ben je in mijn ogen een slechte moeder!!!! Je moest je schame dacht ik..

7. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Ik ga morgen, zal wel gigadruk zijn, maar ik heb er superzin in! :D
    Ik neem Robin ook niet mee hoor, dat wil ik hem (en mezelf) niet aan doen. Hij gaat lekker naar oma, een nachtje logeren. Vindt hij veeeeel leuker! Nee, zo'n beurs is niet voor kindjes...zo zielig:(

8. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.824
    9.335
    113
    Gelderland
    Mrsnuke, ik zag een baby van misschien 2a3 weken oud die lag de hele tijd met ogen wijd open.. Arm moppie.. Vond dat zo sneu. En een kindje lag onder iemands poncho zonder draagdoek en geen stukje open. Wat zal die kleine het benauwd hebben gehad.. Kinderwagen lag vol met spullen?

9. tulip

tulip Niet meer actief

ik ben ook terug na een heerlijk dagje. Voor mijzelf leuke spulletjes voor mn taarten en cupcake decoraties en voor dochter een woezel en pip toilettas (had de schoudertas al bij de jonge gezinnenbeurs) en 2 rokjes bij 4funky flavours. O ja en bij zenner 4 haarbanden, daar is ze gek op, van die stoffen.

10. flipflop

flipflop Fanatiek lid

4 dec 2010
    3.253
    1.011
    113
    Zuid-Holland
    #150 flipflop, 24 feb 2012
    Laatst bewerkt: 24 feb 2012
    Tis idd zielig!

11. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ik ben vandaag geweest met mn zoontje (en vriendin met dochtertje), en die vond(en) het geweldig! Heeft geen 1x hoeven huilen. Alleen maar lachen naar iedereen. (hij slaapt goed in drukte, dus ook gewoon zn slaapjes gedaan).
    Zo'n hel is het dus niet voor ALLE kinderen hoor;)

12. Nijn84

Nijn84 Fanatiek lid

18 mrt 2009
    1.795
    1
    0
    Grunn!
    Ben gisteren geweest met mijn moeder en heb ook dochter meegenomen. Ze heeft zich de ogen uitgekeken en heeft met haar charmes allemaal spulletjes gekregen. Niets niet vervelend of jammeren. Dikke lol!

We hadden vip kaartjes gekocht en konden in de vip lounge heerlijk zitten. Dochter kon daar naar hartelust rondrennen en spelen.

Ik heb er dus ook zeker geen spijt van dat ik mijn dochter heb meegenomen.

13. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Ik heb het ook over de echte kleine babies al zou ik mijn zoontje nu al niet mee nemen hij moet de heledag in de kinderwagen zitten want je kind los laten lopen daar is vragen om rottigheid.. Somige kijken gewoon niet waar ze lopen en lopen jezelf al omver laat staan je kind.

14. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ja een heel kleintje zo ik ook niet snel meenemen, maar meer omdat ik het onhandig zou vinden met voeden enz;)
    Maar ons zoontje heeft zich ook echt wel uit kunnen leven, gewoon in de hal waar het niet superdruk is kon hij lekker rond kruipen (de HHB zelf was echt vreselijk trouwens, daar zijn we 5 min binnen geweest. Niet te doen met kinderwagen)

15. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Hier gister een gezellige dag 9 maanden/huishoudbeurs gehad. Was wel druk maar toch goed te lopen. Veel voor mij bekende fabrikanten medewerkers gezien en gesproken. En veel gratis spulletjes gehad van hun. :D Altijd leuk!
    Terug reis naar huis met de trein was met wat vertraging. De trein voor ons had iets geraakt dus moesten stil staan een half uur lang.

En al die kleine kindjes vond ik ook erg zielig. Sommige kindjes lagen helemaal dik ingepakt in de reiswieg te zweten en te huilen.
    we kwamen ook nog een moeder tegen die haar zoontje van een jaar 0f 1 a 2 op zijn flikker gaf omdat hij moest luisteren en bij hun moest blijven:$:cool: Ze kreeg ook van iedereen commentaar dat ze hem dan maar thuis had moeten laten.

16. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    ik zou morgen gaan nu heeft me bloed eigen getuige niks laten weten he en heb me man 30 euro voor niks uit gegeven:xoh wat had ik me er op verheugd!!

17. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Is er niemand anders die met je wil?

18. Brandweer

Brandweer Actief lid

12 jul 2011
    249
    0
    16
    Ennuh lang leve de NS.... Wij stapten in het hoge noorden op, 2de station van de trein, en hebben dus de HELE weg kunnen staan...

19. Brandweer

Brandweer Actief lid

12 jul 2011
    249
    0
    16
    terugweg idem dito!! (zo, ik ben ff mijn frustratie kwijt, en 40 euro lichter voor een STAplaats :()

20. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Wij zijn gewoon in de eerste klas gaan zitten op de terugweg omdat we anders ook moesten staan. En daar zat bijna niemand dushet was me lekker.

Deel Deze Pagina