De Kleine Wolf (Cat-card ervaringen)

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Wolf1981, 28 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wolf1981

Wolf1981 Lid

28 apr 2017
    54
    24
    8
    Vrouw
    Ik heb een vraag over het douchen op de camping. Via de mail gaf de camping mij er geen duidelijk antwoord op (alleen dat het inderdaad wel duur kan worden met een groot gezin, maar hoe duur dan?) dus twijfel nog om er heen te gaan. Je kan daar niet onbeperkt kosteloos douchen. Ze zijn dit jaar overgestapt van de sep-key naar de ‘CAT-Card’ Hoe duur is dat nou eigenlijk? Je koopt een kaart van 5 euro die je kan opwaarderen. Hoeveel minuten kan je daar ongeveer mee douchen? Andere met ervaring kunnen ook reageren natuurlijk. Ik ben nog nooit ergens geweest waar je niet gewoon gratis onbeperkt kon douchen. De camping is al duur zat, dus is niet dat de staanplaatsen er goedkoper door worden Je mag er ook maar 3 per plek maximaal, dus met een groot gezin kan je al niet tegelijk gaan douchen (mocht er al plek zijn bij de douche natuurlijk ) De camping is heel populair en veel volgeboekt, dus de meeste mensen vinden het systeem geen probleem blijkbaar maar het is voor mij gewoon heel onbekend nog. In de ene week dat wij willen gaan is er nog best wat keuze in wat plekjes maar wil niet te lang wachten meer met boeken. Dus hoop dat iemand mijn twijfel kan weg nemen wat betreft de extra kosten.

2. Wolf1981

Wolf1981 Lid

28 apr 2017
    54
    24
    8
    Vrouw
    Ik ben een oud lid met een nieuwe account. Voor het geval daar weer een opmerking over komt ;)

3. klarinet

klarinet Fanatiek lid

23 apr 2007
    2.985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    Wij zijn vorig jaar geweest en toen hadden ze idd de sep key nog, ik moet toegeven dat het niet goedkoop is. We waren tussen €15-20 kwijt voor een week.
    Het nieuwe systeem ken ik niet.
    Ik laat mijn keuze er niet door bepalen, maar fijn is het niet.
    We gaan dit jaar naar de beerze bulten en deze hebben ook de sep key.

4. Wolf1981

Wolf1981 Lid

28 apr 2017
    54
    24
    8
    Vrouw
    Beerze bulten lijkt me ook erg leuk! Wij zijn een keer een week bij de sprookjes camping geweest, daar hadden ze het niet.
    Was die 15-20 euro p.p? ;)
    Want dan is het echt extreem duur. Zal vast niet p.p zijn. Haha. Dan zou het voor ons uitgaande van 15 euro p.p per week totaal 15x2 weken = 30 x 5 personen kosten. Ik ga echt niet nog 150 euro betalen om te douchen. Met 2 dochters en ikzelf met lang haar duurt (cremespoeling) uitspoelen op een camping ook altijd langer dan bij mijn zoon en man.

Als die 15-20 euro voor 3/4 personen is dan valt het nog mee, maar jammer vind ik het wel.
    Dat is echt het enige nadeel.

Deel Deze Pagina