2 jaar pil geslikt nu gestopt

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door angeliquexxx, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angeliquexxx

angeliquexxx Actief lid

30 okt 2008
    164
    0
    0
    hallo

ik heb voor dat ik me dochtertje kreeg 10 jaar de pil geslikt en was en gelijk na 5 weken raak was toen genees ongestelt geworden ben na me bevalling gelijk weer met de pil begonnen ben na 2 jaar nu weer gestopt vanaf oktober
    ben de eerste keer na me stoppen met de pil hevig ongestelt geweest en ook een volle week me cyclus was het zelfde als met de pil
    nu had ik 4 dagen geleden met aafvegen last van doorzichtig slijm
    sinds eergister last van hele lichte bruine afscheiding op me inlegkruisje niet mer afvegen en sinds vandaag heb ik witte afscheiding beetje plakkerig
    nu is me vraag wat kan het zijn
    ben namelijk heel misselijk en heb me baarmoeder gevoelt die ligt hoog kan er net bij
    heb last van me rug buik is opgezet had 2 dagen geleden zo pijn dat ik haast niet kon lopen me zei deed zeer en heb nu last van een opgeblazen buik en me borsten groeien

groetjes angelique

ba

2. sylcor

sylcor Fanatiek lid

14 nov 2008
    1.193
    0
    0
    Ped. medewerkster
    noord holland
    hoi doorzichtig slijm krijg je vaak rond je eisprong...en als hij dan is gesprongen kun je wat bloedverlies hebben...of bruinachtig. ook de pijnen kunnen bij je eisprong horen.
    het enige wat je kunt doen is nog 2 weekjes wachten op je ongi en anders dan een test doen...
    helaas kunnen deze kwaaljes ook bij een ongi horen en niet alleen bij het zwanger zijn

succes

3. angeliquexxx

angeliquexxx Actief lid

30 okt 2008
    164
    0
    0
    ooooh oke dan wacht ik het nog even af
    dus nu is het afwachten of je ongi weg blijft
    me buik is ook opgezet en ben echt misselijk

groetjes angelique

Deel Deze Pagina