Wie is er al zwanger?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door sabine12, 6 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Ja ik denk wel dat de tarwekiemolie iets heeft geholpen in elk geval.
    Dankjewel :D

2. Kel1989

Kel1989 Actief lid

19 jan 2015
    191
    0
    16
    NULL
    NULL
    Vorig jaar mei gestopt met de pil. Juli zwanger maar dit was een MA. Daarna in januari 2015 weer zwanger en nu al bijna 30weken. Foliumzuur geslikt en nu multivitamine voor zwangere

3. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Er zijn vrouwen die zweren bij bepaalde vitamines, maar volgens mij is het (nog) niet wetenschappelijk bewezen dat het echt helpt.

Zelf heb ik alleen foliumzuur geslikt. Beide keren had ik het geluk om in ronde 1 zwanger te raken!

4. missl87

missl87 Actief lid

6 jul 2015
    154
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij ons is het de 9e ronde gelukt.. Ik ben nu 5 weken en 6 dagen zwanger :)

ik slik sinds 6 maanden foliumzuur, de afgelopen 3 maanden in combinatie met vitamine-D (Davitamon mama compleet)

5. Bloem93

Bloem93 Niet meer actief

Wij zijn anderhalf jaar bezig geweest om zwanger te mogen worden van ons eerste kindje.

Het enige wat ik slikte was foliumzuur

6. Jeszjuh

Jeszjuh Fanatiek lid

22 jun 2013
    1.253
    13
    38
    Beide keren in de eerste ronde zwanger. 2 maanden van tevor foliumzuur gaan slikken en als ik zwanger neem in die mama pillen met visolie van davitamon, zit alles in alleen beetje duur

7. mamavanpoppetje

mamavanpoppetje Bekend lid

15 jun 2012
    528
    1
    18
    Zaanstad
    Ik ben niet net zwanger maar ik heb er ander half jaar over gedaan (tel kwijt geraakt) ik heb ook laatste ronde tarwekiemolie gebruikt

8. BabyNijn

BabyNijn Bekend lid

15 mei 2011
    947
    0
    0
    NULL
    NULL
    De eerste keer na 5 maanden zwanger. De tweede keer (nu dus) na 13 (!) maanden. Ik slikte zwanger worden pillen. Al maken die pillen je natuurlijk niet zwanger!

9. Loetje88

Loetje88 Fanatiek lid

26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    Zwanger na ronde 2 (binnen 2 maanden, hele korte cyclus na stop pil) Ben maar 1x ongesteld geworden na de pil stop...en heb alleen foliumzuur geslikt vanaf het moment dat ik gestopt was.

10. jolien 1986

jolien 1986 Niet meer actief

Hier 5 rondes over gedaan maar waren niet super fanatiek. Had regelmatige cyclus ( wel lang aan prikpil geweest) dus ging er vanuit dat zo jaar kon duren.

Ik slikte dubbele dosis foliumzuur (schijnt te helpen bij " voorkomen " van autisme) en extra vitamine D, (van schapenvet) ben allergisch voor vis. Dus al die geprepareerde multivitamine was niks voor me omdat er levertraan in zit.

11. Fringe

Fringe Bekend lid

5 okt 2014
    655
    631
    93
    Vrouw
    Ik was in de tweede ronde zwanger. Ik slikte al 6 weken ervoor Davitamon foliumzuur. Verder heb ik ook een aantal ovulatietesten gedaan, de avond dat die positief was, hadden we het s morgens al gezellig gehad :)
    (Ook roken en drinken we beide niet)

12. Lindsey89

Lindsey89 Bekend lid

30 sep 2012
    559
    101
    43
    Bij de eerste zwangerschap na 4 maanden zwanger, laatste maand Shatavari geslikt, toen zwanger.
    Bij de tweede zwangerschap na 1 maand zwanger, geen Shatavari geslikt, werd een miskraam.
    Bij deze zwangerschap na 2 maanden zwanger, ook weer Shatavari geslikt.
    Ik wil niet zeggen dat het een wonder middel is maar ik geloof er in:)

13. sabine12

sabine12 Niet meer actief

Wat is shatavari?

Wat een mooie reacties allemaal... jeetje! Wauw.. en allemaal natuurlijk enorm gefeliciteerd!! Ik hoop dat het mij ook snel mag gaan gebeuren.. maar dat is natuurlijk afwachten.. ik zelf slik foliumzuur en nu dus tarwekiem olie.. ik hoop dat het mag werken..

Allemaal hopelijk een hele mooie zwangerschap.. heb vannacht weer een bevalling gehad, en blijft prachtig!! Ik zie heel veel baby's op de wereld komen, en het maakt mij alleen maar ongeduldiger haha!

Liefs!!

14. G83

G83 Bekend lid

29 dec 2014
    524
    3
    18
    Ik ben morgen 38 weken zwanger van ons 2e kindje (5e zwangerschap). Ik heb alle keren in ronde 1 of 2 zwanger geworden. Qua vitaminen switch ik nogal eens. Wel sluk ik visolie.

Een goed gevoed lichaam wordt makkelijker zwanger. Ik veel noten en ook roomboter op brood. Daarnaast veel groente en fruit. Ik dronk weinig caffeine.

15. zara1983

zara1983 Fanatiek lid

1 nov 2013
    1.207
    534
    113
    NULL
    In ronde 15. Enkel foliumzuur geslikt.

16. nicole90

nicole90 Lid

22 dec 2014
    37
    0
    0
    De eerste keer in 1 keer zwanger, dat werd helaas een miskraam :(.
    3 rondes later weer zwanger :D nu 18 weken!

En heb vanaf het moment dat we zwanger wilden worden t/m 12 weken zwangerschap foliumzuur geslikt.

17. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    Alle keren was het in de 1e ronde raak. Geen extra vitamine gebruikt.

18. Zwennie

Zwennie Bekend lid

25 jun 2015
    738
    482
    63
    Hoi. Ik ben nu bijna 6 weken zwanger en er 13 maanden over gedaan. Ik heb vooraf eigenlijk geen vitamines gebruikt alleen de laatste maand heel erg gelet op wat ik at en dronk. Ik dronk bijvoorbeeld 1 blikje redbull per dag, daar helemail mee gestopt en veel fruit gaan eten ipv een koekje of snoepje. Ik weet niet of het toeval is maar het was diezelfde maand wel raak :)

19. ennass

ennass Actief lid

17 apr 2015
    227
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben ook zwanger,
    Door een zeer korte LF (9dagen) deze maand tarwekiemolie gaan slikken en nu zwanger(3e ronde)

20. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.151
    3.027
    113
    Nederland
    Eerste keer Door de pil heen zwanger.

Tweede keer na 5 maand proberen (werd helaas ma) en deze zwangerschap 2 maanden na de ma.

Heb nergens extra vitamines geslikt en doe ik nou nog steeds niet eigenlijk.

Deel Deze Pagina